Nonni, onnistuihan vaihdelaatikon öljynvaihto. Järkyttävän tiukkaan oli täyttötarkistustulppa jengattu. Siinä kun on o-rengastiiviste, voisi kuvitella vähemmän riittävän. Tyhjennys onnistui "helposti", kun vaan ensin irroitti pakoputken. Se putket yhdistävä kappale esti tyhjennystulpan uloskiertämisen

.
Kiitos saaduista linkeistä, noilla pärjää vähän pitemmällekin. Hyvä ja havainnollinen oli tuo viimeinen tekniikkavalomääräykset pdf. Ohjeita tuli pengottua, mutta jotenkin ei vaan noiden perä ja vaihteiston tyhjennys-, tarkistus-, täyttöproppujen momentteja sattunut silmiin. No arviolta ja maltilla tuli kierrettyä. Pitää vahtia, ettei ala mikään vuotamaan. Magneetit löyty sekä perän ja vaihelaatikon tyhjennystulpista. Perän puolen öljyt vaikuttavat vanhoilta ja pikkasen oli metallihilettä tulpan päässä. Vaihteiston öljy vaikutti tuoreemmalta eikä hilettä juuri ollut.
Pyörä oli kyllä sivusuunassa suorassa, mutta perään ei nyt tullut nostettua näissä operaatioissa. Eikö noi laatikot tyhjenny kunnolla tuossa asennossa vai mikä syynä ohjeisiin? Lisätyt nesteet on kyllä mitattu tasan tarkkaan oikein.
Rekisterikilven teline on tehty "minimitoilla ja pelkistettynä", osin esteettisistä syistä, osin kevyen ja jäykän rakenteen takia. Takaa oikealta katsottuna kulma-aste on siinä "kinthaalla", jääden himpun verran alle 30 asteen. Valkea valo siihen tulee ilman muuta. Kiinnitys on aika jämäkkä, mutta myös kevyt noin. Jos ei kestä kyydissä, pitää miettiä muutoksia. Alumiini on kahden kumipinnan välissä tiukasti, joten tietty joustavuus siinä on. Oma syntilista on sheriffin tilastoissa niin mitätön, että kokeillaan nyt tällä jäätä

.