Juu pyörä on melkein kun pakasta revitty tuon ikäiseksi. Siinä on kilometrit vielä alle 53 tkm. On 1100i mallia.
Ollut yhdellä omistajalla vuodesta 1997 ja seissyt pari vuotta omistajan kuoltua. 
Bensat vaihdoin tankkiin ja ekalla lähti käyntiin. Olivat akkua ladanneet ja itse asiassa juuri sen vaihtaneet
Eipä siinä pitkään mennyt, kun tuupattiin se peräkärryyn.  Perikunnalta siis ostettiin viime kesänä. 
Meni vähän tinkaamisestakin maku, kun myynti näytti olevan leskirouvalle kova paikka. 
Tai olisin minä jatkanut tinkaamista, mutta eukko alkoi katsoa siihen malliin, että nyt jätkä saa riittää. 

Yhteinen pyörähän siitä tuli, että sillai.  
Pohjaväritys on tumma viininpunainen ja siinä sitten kirkkaan punainen toinen väri.
Taitaa olla jotain kosmeettisia eroja esim. tuohon MarkkuEVP:n vastaavaan vuosimalliin verraten:
- nuo suojapellit astinlautojen ja moottorin välissä sekä tankin ja etuhaarukan välissä ovat kiillotettua rosteripeltiä ja mutteritkin ovat rosteria.
- molemman sylinterin ympärillä kiertää noin sentin vahvuinen suojaripa 
- nii ja sen ruiskun suojakoppa on jonkinlainen aluvalukappale 
- muita eroja näytti olevan myös esim jalkatapeissa, jotka veikkaan tässä oleva originaali sellaiset.
- Astinlaudat, siis pintakumi on jousitettu jollain tavalla irti astinlaudan rungosta, mutta lienee vakiota  
Pitää vielä kerran käydä läpi tuon vaihteiston pohjaproppuun pääsy, mikä olisi pienimmän riesan tie.
Se on kutenkin selvää, että jotain pitää purkaa, ennen kuin sen edes saa auki.
Dokumentaatiosta ei selviä milloin lootan öljyt on viimeksi vaihdettu. Vaihdettava ne on ja haluan nähdä myös pohjapropun maneetissa olevat "hileet", jos sellaista löytyy.
Tähän mennessä Brevan osalta oli "hileet" aivan minimaalisia ja samoin calin perässä. En osaa em. huolestua.