Tässä käden ulottuvilla on 1 ltr pullo Motul SAE 80/90 vaihteistoöljyä, mikä sopii myös Calin peräöljyksi. Mineraaliöljy, jossa pullon tekstin mukaan on lisäaineena: " Reinforced with MoS2". Kyllä tämä asia on  käsittääkseni aikalailla taputeltu. "Samaa kuraa" laitetetaan jo valmiiksi öljyn sekaan, niin moottoriöljyihin, vaihteisto -ja peräöljyihin.
No sitten on toinen puteli Brevan perään tarkoitettua vaihteistoöljyä SAE 75W/140, joka on Lucasin synteettinen öljy. Reklaamin mukaan erityisesti V-Twin moottoreille. Siinäkin on lisäainetta, joka muotoillaan sanoilla: "with Synthetic Addtives, cools & guiets". Todennäköisesti joukossa on "samaa kuraa" vai onko muita yleisesti käytössä olevia voimasiirron kulumista vähentäviä lisäaineita? 
Tuo MoS2 on aineen kemiallinen kaava eli se on silloin täysin idettistä tavaraa riippumatta valmistajasta. Aineen pitoisuus varmaan vaihtelee käyttötarkoituksen mukaan. Aine on nimenomaan öljyliukoista. Voiteluominaisuuksien lisäksi sen pitäisi vähentään kolinoita. 
Niitähän Guzzissa piisaa 

. Sinänsä asiassa jää vielä mietittämään, miksi tuollainen ihmeaine olisi sitten jossain yhteydessä kielletty? Voiko joku metallin pintakäsittely tms. olla syynä. 
Jos sitä "oikeata molykote type A" tuotetta halutaan, pitäisi olla joku kimppa ostamaan 25 litran astia. Taisi hinta olla luokkaa 1.625 euroa. 
65 euroa litra. Liguid molyn MoS2 maksaa motonetissä 40 euroa litra ja sitä myydään 300 ml erissä 11,90. Eli ei taida tulla kimppaa 

.