Pääsinpä taas ajoon tämänkin kanssa, hyvin pelaa lukuunottamatta tuota keulan hytkymistä joka senkun pysyy vaan.
Kaasarit vielä purin, putsailin ja kasasin uusilla tiivisteillä. Syykin löytyi yhteen ongelmaan: tyhjäkäynniltä kaasua reilummin avatessa oikea puoli yskähteli. Pumpun säätöhän siellä oli melkein kiinni, alle kierroksen auki. Vasen puoli oli 2 kierrosta auki. Laitoin nyt molemmat kolme kierrosta auki , mielummin liikaa kuin liian vähän. Ei yski enää, mutta synkkaus pitäisi vielä tehdä.
Purin jo keulaakin sen verran, että sain tsekattua ja rasvattua ohjauslaakerit. Ylempi sitten menikin vaihtoon, jotain jälkiä löytyi kooleista. Alemmassa ei näkynyt mitään vikaa, joten jätin alkuperäisen. Sen vaihtokin on isomman työn takana.
Kiristystä sen verran, että ohjaus menee hieman nahkeaksi ja siitä hieman takaspäin. Kasatessa laitoin kunnon jäykät vaseliinit peltiseen yläkuppiin, jos estäisi likaantumista.