Vähän on taas LM2:sen parissa puuhasteltu.
RAM-vauhtipyörä taas valmiina asennukseen ja pyörä katkaistu vaihtoa varten. Käytetty starttikehä löytyi briteistä, RAM:lta ei lupauksista huolimatta osaa koskaan toimitettu

Tasapainotus hoitui KO-MET Oy:ssä kätevästi, tasapainotusreikiä oli ilmaantunut aiempien vastapuolelle. Painoa tässä 4,75kg kun alkuperäinen on 7,5kg.
Aiemmin oli juttua hieman levottomasta keulasta. Purin koko keulan tarkastusta varten ja havaitsin että asennetut Wirthin progressiiviset jouset onkin tarkoitettu LM1:seen, LM2:ssa jouset ovat eri numerolla. En tiedä mitä eroa näissä on, mutta laitan nyt 1000SP:n jouset jotka ovat näitä sekä myös alkuperäisiä LM2:n jousia jäykemmät. Katsotaan josko asia ratkeaisi tällä.
Renkaat vaihtuvat tällä kertaa Bridgestone BT46:siin. Vannetta irrotettaessa tipahti perän puoleinen laakeri lattialle. Laakeripesä on aivan väljä, laakeri hölskyy pesässään. Nopeana toimenpiteenä vaihdan vanteen toiseen kun semmoinen sopivasti on.
LiFe-akku menee vaihtoon, kun sain sen pari kesää sitten vahingossa täysin tyhjäksi. Lisäksi se oli holaissut vettä sisuksiinsa. Yhden kennon kapasiteetti on lähes puolittunut ja muissakin tipahtanut 20%
Takajarrulevy on kulunut alle minimiin ja se täytyy vaihtaa. Samalla sylinteriin uudet palat ja tiivisteet.
Muuta ei sit tarvitakaan kuin Redlineä koneeseen, laatikkoon ja perään.