Tässä tulikin heti monta tarkistettavaa/mitattavaa asiaa

Mittarissa on nyt n. 57tkm. Italiasta tullessa oli vajaat 50tkm, mutta sitähän ei tiedä mikä on totuus.
Normaalisti ajaessa vaihteisto toimii mielestäni varsin hyvin, välivapaita joskus löytyy. Varsinkin 4-5 välissä. Toisinaan vähän kolahtaa vaihtaessa. Nämä oli tietysti Suzukin jälkeen outoja ilmiöitä, mutta muutaman sadan kilsan jälkeen vähenivät.
Merkittävää ulinaa ei kuulu, mutta isommilla vaihteilla kevyesti. Toisaalta ajan tulpat korvissa tai sitten kisa-Lafranconit peittävät kaiken alleen

Oikea jarrulevy oli siis silminnähden kiero. Palstan kautta sainkin kesällä toiset levyt, ja niitä vaihtaessa herkistelin myös samalla puolella jumissa olleen sylinterin.
Tärinä väheni, mutta on sitä vieläkin. Ehkä se alumiininen korotusadapteri on kiero?
Pyörä on tuotu Italiasta 90-luvun lopulla moto-italian toimesta. Purettu sitten tietääkseni alkutekijöihinsä moottoria myöten. Tekijä ei valitettavasti ole enää kertomassa aiheesta. Muistelen että ainakin rattaita ja siirtäjiä oli uusittu.
Sen tiedän, että jakopää on rattailla, nokka vaihdettu sekä asennettu kevyempi vauhtipyörä. Nämä muutokset oli kuulemma tehty jo Italiassa.
Täytyy kaivaa kuitit remppa-ostoksista, onneksi ne on kaikki tallessa!