Lisää "brändäystä" pitäähän sitä jarrujenkin valmistaja näkyä.
No nyt sai nuo pikkuhommat jäädä ja uudelleen vaihdelaatikon kimppuun jotta saa siitä asennusvalmiin.
Vaihdelaatikon osalta siis keskityin vain puhdistushommin ja noiden tiivisteiden vaihtoon. Auki en laatikkoa ottanut, koska samalla
olisi auennut myös lompakko

O-rengas akselille ja uusi kytkinkeskiö paikoilleen ja mutteri ruuvilukitteella kiinni. Manuaalista kiristysmomentti. Sen jälkeen ruuvimeisselillä lukitusaluslevyn väkänen paikalleen. Tämä kytkimen puoleinen pää vaihdelaatikosta kunnossa.
Seuraavaksi mittasin
kytkinakselin pituuden jonka pitää olla 246mm. Joskus on tuo akseli lyhentynyt kun painelaakeri ei ole toiminut. Jos akselista mittaa puuttuu ei saa kytkintä kunnolla toimimaan.
Edellä mainitun syyn takia myös uusi painelaakeri ja tiivisteet akselille. Oheisessa linkissä hyvät kuvat asennusjärjestyksestä.
http://www.thisoldtractor.com/guzzitech.dk/pdf/gearbox-rebuilding-john-noble_print.pdf Akseli sisään uudella painelaakerilla ja painantavipu nippusiteellä puristukseen, jotta jousi sen alta ei häviäisi.
Vaihdelaatikko sai jäädä odottamaan moottoria.