Seuraavana oli sitten vuorossa jarrut. Integraalijarrut menivät "muutokseen kevyellä tavalla".
Eli jalkapolkimella vain takajarrusatula toimii ja käsikahvaa painamalla molemmat etujarrusatulat toimivat.
Toteutussuunnitelma oli seuraava:
1) Säilytetään takajarrun nestesäiliö + integraalijakaja ( etujarrulle) + jarruvalokytkin
2) Säilytetään etujarrun nestesäiliö+ kahva+ jarruvalokytkin
3) Laitetaan molemmat etujarrut toimimaan T- haaroittimella joka asennetaan alaohjauskolmioon
4) Tulpataan takajarrun integraalijakajalta ennen eteen lähteneen jarruletkun liityntä.
5) Käytetään vanhat teräspunosletkut hyväksi
Tämän suunnitelman mukaan sitten Sarin Race Teamin myymälään hakemaan osia.
http://sarlinraceteam.fi/Osien lisäksi sain hyvät neuvot kuinka letkut pätkitään ja liittimet asennetaan.
Olihan muuten hieno paja ja autoja näytillä samalla.
Sitten vaan pyörän luo sekä letkujen mittaukseen ja pätkintään.
Maalarin teippiä katkaisukohtaan. Letku kiinni penkkiin ja rälläkkään ohut katkaisulaippa.
Hyvin meni poikki eikä teräspunokset rispaantuneet.