Ohessa vielä nettikuva siitä tiivisteestä josta oma korjaushomma jäi vaille.
Jos joku niitä hommaa niin saa ottaa yhteyttä. Vanhat vaimentimet on hyvässä tallessa

Tutkailin taas nettiä ennen uusien vaimentimien hankintaa.
http://www.guzzitech.com/forums/threads/bitubo-vs-fac-fork-dampers-pros-and-cons.7662/http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=80712.0Jälleen uskoin muiden kokemuksia ja päädyin tilaamaan Stein Dinceltä FAC vaimentimet.
Kun saapuivat niin jouset kiinni. Tässä tuo "pikkuruuvari" kikka (purkutarinassa linkki)oli kanssa hyvä kun sai jousen kierrettyä kireämmälle sen avulla ja pysymään kireällä. Näin kädet riitti. Asennus takaisin huolto-ohjekirjan mukaan teleskooppiputken sisälle.
Tässä on syytä kääntää vaimenninta putken sisällä kunnes kuuluu "kliks" silloin teleskooppi-jousipaketti lukittuu
ja öljyn poistoruuvi voidaan kiristää paikalleen ( uuden alumiinitiivisteen kanssa) Sen jälkeen varsinainen lukitus vaimentimen pohjasta kuusiokoloruuvilla. Itse täytin putken huoltokirjan mukaisella edullisella ATF-öljyllä jonka hankin Motonetistä. Tämähän ei vaikuta vaimennukseen, koska vaimenninöljy on siellä vaimentimen sisällä.
Muistattehan että vaimentimet säilytetään pystyasennossa vaikka vuorokauden ja muutaman kerran hyvä pumpata jotta ilma nousee ylös ennen asennusta etukolmioon.
Kiillotin vaimentimen samalla kertaa kuin kolmiotkin niin ei ainakaan aineet kulkeutuneet enää uusien
osien sisälle.
Vielä nuo aikaisemmin tilatut pölysuojakumit noiden hapertuneiden tilalle.
Kuten Motomatti kirjoitti aikaa vievää hommaa, mutta nyt on komiat huolletut putket ja vaimentimet