Rupesi projekti olemaan siinä vaiheessa ,että teki mieli kokeilla lähteekö tämä lainkaan käyntiin.
Säädin venttiilit, puhdistin öljypohjan ja siinä olevat sihdit ja vaihdoin suodattimen.
Pohja takaisin paikoilleen ja öljyt sisään. Vaihdelaatikon öljymäärän tarkastin , samoin peräöljyt.
Tarkoitus siis vain katsoa, että kone käynnistyy ja käy.
Puristukset oli tarkoitus kanssa mitata, niin tietää miten paljon tuota konetta kannattaa purkaa.
Osissa oli tullut hankinta tehtyä eikä koskaan ollut kuullut tämän koneen käyvän.
Lisäksi omia muutoksia tehnyt matkan varrella jonkin verran ,niin eihän sitä ikinä tiedä missä näissä projekteissa mennään

No eipä sitä pitkälle päästy. Starttireleen nykäisyn ääni kyllä kuului, mutta startti ei inahtanutkaan.
Sähkömittari käteen ja kyllä sieltä solenoidille jännitettä tuli.
Startti irti, samoin solenoidi ja suunta kohti Motonettiä.
Vähän aikaa tiskillä mittailua ja pohdintaa. Sieltähän se uusi solenoidi löytyi Guzziin.
Oli Opelin solenoidi poistomyynnissä, hinta huimat 5,00 euroa. Ei tullut kalliiksi tämäkään.
Tosin sisäinen hymy oli vahva tämän hankinnan jälkeen "Opelin solenoidi ja Guzzin sähköt"
voiko sitä luotettavampaa kokonaisuutta rakentaa ?? Ei puuttunut kuin, että startti olisi ollut Lucaksen

Pajalle asennustöihin ja startti paikoilleen.