Kiitoksia kommenteista. On ensi talvelle pientä hienosäätöä tehtävissä

Aina voi tehdä asioita paremmin.
Tosin kyseessä olevat releet ( äänimerkki ja pitkät) tuskin joutuvat toimimaan minulla koskaan ajossa.
Taitavat kestää muutaman 10 000 kertaa toimintoja .
Releet sijaitsevat tankin alla tunnelissa suojassa kosteudelta.
Kelahan vetää releen kiinni ja kun sähkö loppuu niin jousikuormitus pitää sen auki.
Ei siellä pitäisi kärkien vapaasti liikkua ilman em. voimia.
Tosin voi olla raskasta sadattelua kypärän sisällä kun äänimerkki toimii koko ajan ilman napin painallusta

Kahvoissa olevat sähköt annoin olla koskematta, tarkastin vain johdotuksien suojaukset ja puhdistin liittimet.
Mittariston varoitusvalot päätin muuttaa ledeiksi.
Paikasta josta niitä kävin ostamassa ei ollut kaukovalojen sinistä
saatavilla valmiina, joten jouduin tinaamaan siihen etuvastuksen.
http://www.partco.biz/verkkokauppa/index.php?cPath=2090_2054_1687Iso homma oli selvittää johtonipusta mikä johto meni mille merkkivalolle
ja onko tarkoitus käyttää yhteistä + vai - kytkentää.
Tässä oli johdotuskaaviosta iso apu. Onneksi oli sen mukaiset johtovärit käytössä
eikä kukaan ollut tehnyt omia virityksiä.
LED on myös kytkettävä niin että + tulee oikeaan napaan kytkettyä,
muuten se ei toimi.
Mukavaa pikkunäpertelyä ja testausta jotta sai nipun valmiiksi.
Talvella sisätöissä niin ei voinut valittaa