Ei liity suoraan Guzziin, mutta...
Mitään ymmärtämättä asiasta.! Tuolla kurapyöräfoorumilla on joku kokeillut tuollaista lamdan "huijausboxia" ja saanut Bemarin käytöksen muuttumaan mieleisekseen 1-8 säätöasentoa. AF-XIED for BMW. Mutta joku epäili että Ecu "oppii" ajan kanssa mistä on kysymys tai sitten ei. Mihinkähän tuo perustuu? Lamdasignaalin käpelöintiäkö-Eculle.
edit: Niistä kokemuksista, tuntuu että pyörä muuttui hieman vääntävämmäksi ja mikä jännää, ääni ikäänkuin madaltui hieman! Soratiellä tuntui saavan perän irti helpommin, niin halutessaan, mutta mikä minulle oli tärkeämpää oli se että kun kävin testailemassa "maastoajoa" niin kaasun herkkyys tuntui tavallaan vähäisemmältä, tehoa/vääntöä oli edelleen, ja itse asiassa varsinkin juuri alakierroksilla enemmän kuin ennen, mutta sellainen hyökkäily jäi pois.
edit: Käytän AF-XiEDiä asetuksella 7 joka on useimmille ollut sopiva, jotkut pitävät asetusta 8 (hieman rikkaampi) ja jotkut asetusta 6 (hieman laihempi) parhaimpana. Se on myös syytä mainita että moottorin eculla menee jonkin aikaa oppia uusi tavoitearvo joten nyt parin sadan kilometrin kokemuksella en vielä ole varmasti saanut tästä kaikkea irti.
Pitkäperjantain pohdintoja ;-))