Jos on käyttämättömän näköinen myyvät edelleen. Mielestäni aukossa pitäisi jotain näkyä lampulla. Ruiskuvehkeissä ei ilmoiteta sytkän ennakkoa niinkuin vanhoissa, mutta suurinpiirtein samalla lailla ottomoottorit toimii. Kaasariguzzeissa ennakko on joissain 0-astetta +/-2-astetta staattisesti ehkä 5-astetta tyhjäkäynnillä. Koita liidulla tai neontussilla vahvistaa TPS-merkkiä. Tuo artikkelissa mainittu sytkän huojuminen pitäisi ilmetä myös.
sytkä ei huojunut. hampaat strobotetussa aukossa pysyi paikallaan, ja siirtyi kun koneelle antoi kierroksia. ja sit pysyi siinä, kun kierrokset olivat tasaiset.
vaan enää en voi tuota tsekata, kun kiskoin koneesta etuseinän auki.
harmittaa kun guzziology-kirjani on kateissa, en voi siitä luntata, mutta kuitenkin: kuvittelen että nokka-akseli ja kampiakseli ovat synkronissa -oikein- silloin kun hammaspyöriin meistetyt merkit osuvat kohdakkain.
nyt ne osuvat kohdakkain, kun kampiakselia pyörittää.
nyt alkaa olla eväät vähissä :I
mutta siis. Avainkysymys, tai yksi niistä on, pitäisikö aukossa näkyä D tai S kun strobo välähtää. Ei nimittäin näy.
Guzzistani on ollut viimeiset kolme vuotta isosti rahanmenoa, isosti vapaa-ajan menoa ja tilalle se on antanut vain pahaa mieltä :I No. Vika on enemmän säätäjässä kuin säädön kohteessa. Viksu säätäjä olisi tässäkin tapauksessa keksinyt heti että pimpelipom on diipadaapaan nähden väärässä asennossa ja tärystimenestimestä on jänne poikki.
On hyvin lähellä etten pistä "kuljetuskuntoon", vuokraa pakettiautoa ja "palauta" tuota Piikkiöön... (Tarkoittaa siis sitä että korjaisivat sen siellä maksusuoritusta vastaan)
Jos jollekulle tulee mieleen joku joka noita tollaisia osaa korjata, saapi vinkata.
LISÄYS: Tässähän tämä näytetään, miten merkkien pitää olla:
http://www.thisoldtractor.com/guzzi_training/eng/video/e3-3a.mov