Tässä kun on tuon yhden paskan kanssa tapellut pari vuotta, on alkanut kyteä mielessä huono ajatus.
Jos riisuisi californiasta (vm 2000) kaikki turhat sähköiset osat pois ja pistäisi tilalle mekaniikkaa.
Käytännössä tämä tarkoittaa ruiskun ja kaiken mahdollisen ruiskuun liittyvät irti kiskomista, pajavasaralla lyttäämistä, liiskaksi rusentamista, haulikkoammunnan pilkkana käyttämistä ja sen jälkeen metallikierrätykseen loppusijoittamista.
Tilalle voisi asentaa yhden (1) kaasuttimen ja virranjakajan.
Kaasuttimen voisi kuvitella sijoittavansa nykyisten läppärunkojen väliin.
Tämä tietenkin tarkoittaisi Y-mallisen imusarjan tekemistä, että molemmille sylintereille tulisi ruokaa.
Miksei yksi kaasutin toimisi? Onhan olemassa amerikkalainen moottoripyörävalmistaja, joka pitkään ruokki kahta sylinteriä yhdellä kaasuttimella, samoin kuin MG Quota, jossa yhdestä pisteestä ruokittiin kahta sylinteriä.
Olen niin hitsinvinkulan kypsynyt tuohon sähköiseen bensansyöttöön, että harkitsen tällä hetkellä hyvinkin vakavasti monenkinlaisia vaihtoehtoja, että pääsisin edes joskus ajamaan edes vähän.