Olen käyttänyt molempia, sekä aitoja suprsealeja, että Bilteman kopioita, enkä löydä niistä mitään, ainakaan laatueroa. Originaali on sillä tavalla parempi, että ne myydään yksittäiskappaleina, yhden parin rakennussarjoina, kun taas kopiot myydään 10 kpl pusseissa, joita pitää olla siis kaksi pussia kuoria ja kaksi 50 kpl pussia pinnejä. Hinta on molemmissa tapauksissa lähes sama. Kaimani on aivan oikeassa: silmälasit on oltava kaupassa mukana. Ehkä kehitys kehittyy ja saattaa hyllystä saada myös vanhaa varastoa, mutta yhtään pinniä en ole saanut poikki kummastakaan mallista, enkä sitä lukitusnokan muoviliuskaakaan. Ranskalainen ambulanssimies kyllä katakaisi sivulaukkua irroittaessaan laukkuun menevän sähköjohdon liittimen lukkoliuskan, ja se oli juuri alkuperäinen superseal, mutta palomiehillä onkin tunnetusti karkeat kourat.
Erikoispihtejä en ole ostanut vaan kärkipihdeillä olen asian hoidellut ja varmistan aina liitoksen pehmytjuotoksella. Ei ole tullut yhtään takaiskua liitoksissa.
Pinniä kuoren "putkeen" työntäessä joutuu aina uudelleen tähystämään sen pienen nipukan asennon. Sen kun on mentävä pinnin koloon jotta niksahtaa. Ei koskaan muista kuinka se on.
Joissakin tapauksissa olen tehnyt myös pielavetisen vedonpoiston liimatuppi kutistesukalla, joka tulee johtonipun ja plukin muovikuoren päälle asti. Se on joskus hyväksi kun liitin on vaikeassa paikassa; auttaa myös vesisuojaukseen, jos ei ole johdinnippu vaan vaipallinen kaapeli.
Olen käyttänyt noita pinnejä myös yksittäisten johtimien väliliitokseen ilman muovikuoria kutistemuovilla suojaten; koko liitos ja molemmat johtimet pari senttiä samaan tuppeen; sellaisessa liitoksessa, joka täytyy tarvitessa voida avata, mutta tarve on hyvin epätodennäköinen. Olen myös käyttänyt noita pinnejä piirilevyllä ulkoisten johtimien liittiminä; toinen puolisko suoraan levyyn pystyyn juotettuna ja toinen johtimen päässä; naaraspinnissä kutistemuovi päällä. GuzziDiagiin tarvittava ns. fiatkaapeli oli poikkeuksellisesti väärin kytketty ja tein sitä korvaavan proteesin kytkemällä johtimet suoraan "USB-mokkulaan" sen liittimen pinneihin näillä Bilteman pinneillä; hyvin on toiminut.