Onkos tämä ominaisuus vai vika:
Satasen vauhdissa kun tönäisee ohjaustankoa jommalta kummalta puolelta hieman, niin pyörä menee sivusuuntaiseen heijariin, joka vaimenee kolmella-neljällä syklillä.
120 vauhdissa asia voimistuu, noin viidellä heijauksella vaimenee.
No eihän tankoa ole pakko töniä, mutta mutkissa tulee sama ilmiö, jos on vaikka vähän heittoa tiessä tai joutuu korjaamaan linjaa jostain syystä.
Tarkastin ja kiristin jo hieman ohjauslaakeria, siinä ei ole vikaa. Keulaputketkin laskin niin alas kuin saa (muutaman millin) kun tuo uusi 90/90-profiilinen rengas on matalampi kuin vanha 110/80.
Kaveri kokeili pyörää, ja huomasi saman ilmiön. Muutoin tykkäsi kovasti, halusi ajaa toisenkin mutkatiepätkän! Kuulemma kokemus Guzzista muuttui aika lailla, näähän voi kulkeakin

Aiempi kokemus oli joku vuokra-California Espanjassa, oli kuulemma ihan kauhea peli joka ei kulkenu mihinkään..