Tänään Breva sai uudet huilut. Entisiin tuubaan verrarruna uudet on lähinnä kokoa Piccolo. Kovasti tuli pohdittu mikä tuohon voisi sopia. Netistä löytyi pikku Brevasta lähinnä epäonnistuneita sylinterin mallisia pönttövirityksi. Makuasioista ei kannata kuulemma kiistellä. Olen aika tyytyväinen noihin, jotain sportstertyyliä lähellä muodoltaan, pituus toki vain 38 cm:
https://www.dropbox.com/s/00gt5ll3mqbrbob/20161119_140458.jpg?dl=0Malli löytyi Stormilta, Tapered vaimennin 38-45 mm, a 50 euroa kpl. Äänenvaimenninrojut löytyy putkista. Onhan tuo putkien volyymi korkeintaan 30 % alkuperäisistä. Veikkaan, että äänimaailma on aika rouhea 

. Liitäntä oli valmiiksi just passeli eikä kiinnityksiä tarvinut kummenmin viritellä, vain 2 x yksi reikä oli porattava takimmaiseen kiinnitykseen lattarautoihin. Keskiseisontatuen joutui poistamaan putkien tiltä, mutta se kuului muutenkin suunnitelmiin. Jotta sai seisontatuen pois, niin piti irroittaa oikeanpuoleinen pakosarja. Alka höllällä oli pakosarjaliitännän pultit, kuuluuko olla niin, lämpölaajenemista tms. varten?
Stormin myyjä väitti, että jos on pyörässä Lamda-anturi, ruiskujärjestelmä osaa säätää itsensä, kun pakovirtaukset muuttuu? Siihen pakoputkien välillä olevaan, putket yhdistävään pönttöön tulee anturi. Ei kai se voi olla muuta kuin lamda? 
Satula alkaa olla maalaamista vaille valmis. Josko saisi pohjavärin maalattua huomenna.