Selvän teki. Eipä ole aikaisemmin tullut perehdyttyä pakosarjaliitännän ratkaisuihin, kaikki on vaan täysin uutta. Taas askel eteenpäin omassa mittapuussani. Nämä Brevan kosmeettiset säädöt alkaa olla voiton puolella. Satula vaatii vielä työtä, mm. toppaus nyt vuorossa. Kaikki muu tuntuu sen satulan rinnalla ripeiltä edistysaskelilta 

. Takavilkut asennan kauhukahvoihin, siinä pitää rakentaa siistit kulmaraudat asennusta varten. Alumiinista on aihiot valmiina. Siitä johdot menevät huomaamottamasti satulan alle. 
Teippaukseen liittyvää tietoa olen etsinyt usean tunnin netistä. Vielä en ole löytänyt etsimääni. Kaarevalle pinnalle ei levymäinen rakenne taivu kovin hyvin. Jonkinlainen lämmöllä kutistettava kalvo luulisi löytyvän? Voisi luulla, että tässä olisi enemmän tarjontaa tai sitten en vaan ole sattunut oikeille sivuille. Kerran katsoin "Latela" nimistä realitysarjaa ja siinä äijät teippasi Mustangia ja kuumentamalla teippi/kalvo muotoutui jopa koveriin muotoihin.  
Seuraavaksi alkaa perehtyminen perushuollon tekemiseen. Brevasta on aika hyvät ohjekirjat suomeksi ja netistä löytyi myös ladattavaksi Lontoon murteella.  Pitää nyt vaan ihan periaatteessa opetella miten tuo pyörä edes pääpiirteissään toimii  

.