Tuo satula tähän istuinosaan on rakenteeltaan hyvinkin yksinkertainen. Eli yksi tikkaussauma, tietenkin rungon värisellä
Rosso-langalla , venytys päälle ja liimalla kiinni. Jos teetätte jossain, niin muistaa aina että saumoista täytyy tehdä vedenpitäviä ja myös huolehtia että pehmuste ei ime vettä. Tästäkin on omakohtaistakokemusta vuosien varrelta. Ei ole kiva istahtaa satulaan sateisen yön jälkeen

Seuraavan olikin sitten vuorossa noiden teippausten suunnittelu. Päädyin siihen, että vähän on kaunista ja sponsorit saa olla poissa.
Kaveri on töissä firmassa , missä tekivät nuo teipit minulle. Itse sitten liimailtiin kiinni. Suorat pinnat on helppoja, kaarevat vähän liiankin vaativia.
Tuo Italia värinen teippaus toteutettiin niin, että valkoinen raita keskellä on tyhjä, eli valkoinen väri on pyörän oma väri. Näin sai paremman toteutuksen aikaiseksi. Olisi ollut vaikea saada teippikoneella tuota sama väriä aikaiseksi.
Päädyin sitten myös laittamaan vielä nuo "kilpanumerot" antamaan näköä ja leikkaamaan isoa valkoista istuimen sivupintaa.
Numero olikin jo itsestään selvyys Lariosta periytyneenä
