Onnea uudelle pyörälle ! Jos se on kunnossa, ihmeen halvalla läksi ja hyvään seuraan pääsi. Samaa "porukkaa" siis kun "Klassikko", hienoja italialaisia talli täynnä. Tuollaiset tallit pitäisi merkitä Gruppon kalentereihin nähtävyyksiksi, joita voi käydä matkan päästä ihailemassa... Kyl maar se 6 tonnin arvonen on nyt kumminkin. Eihän niitä saa neljällä edes Saksasta (ilman autoveroa), Italiasta ehkä jos säkä käy. Nää italialaiset on joskus rivikauppiaille murheenkryynejä, joista käteissuoritusta vastaan saattavat hankkiutua eroon ostajan kannalta hyvällä hinnalla. Oliko puhetta siitä Rosso Corsa -höpötyksestä? Miksi ihmeessä sellaista puuta heinää ilmoitukseen olivat kirjoittaneet ? Oletko katsonut valmistenumerolla Piaggion sivuilta että mikä malli se oikeasti on?
Hyvä toveri Camn, onko sulla tarkempaa linkkiä tänne Piaggion sivulle? Tunnustan, olen liian vanha ja laiska tän internaaliwepin kanssa.
Olen tänään tehnyt huollon Lemppariin ja reilun 35v Guzzi kokemuksella sanoisin että ihan ok se on. Saatan jopa uskoa mittarissa olevat reilut 38tkm.
En usko, että Takatalo Oy, joka on vanha ja arvostettu mp-liike, tahallaan yrittävät kusettaa asiakasta mallimerkinnän kanssa. Kyse lienee heille oudosta merkistä jonka itsekin myönsivät: "Ei me oikeen näitä Guzzeja tunneta eikä osata myydä". RossoCorsa-malli on ehkä vaan jostain sattunut heille ensimmäiseksi silmiin.
Ehkä tämä ja se, että pyörä oli pitkään heillä myynnissä selittävät myös hintaa. Lähemmin pyörää tutkittuani 4keur vaikuttaa oikein hyvältä (asiakkaan kannalta) hinnalta.
Pyörän mukana ei tullut mitään ohjekirjaa joten jos joku osaisi kertoa mitä takaiskarin lukuisista säädöistä tapahtuu, olisin kiitollinen. Nyt takapää vaikuttaa lötteröltä kuin metsäsieni sateella.
Terv, Jussi