Nyt kun sain osat putsailtua niin löyty sieltä vähän kamaluuksiakin.
Levyt putsaantui aika hyvin hiekkapaperilla ja bräkleenillä:

Kulumaa välilevyn hampaissa:

Vastaavia jälkiä löyty myös vauhtipyörän hampaista:

Vois kuvitella että juuri edellisten kulumat on aiheuttaneet ylimääräistä kolinaa, muut osat näytti putsattuinakin ihan hyviltä.
Tilaan heti huomenna tommosen kytkinpaketin joka ratkaisee levyn hampaiden kulumat mutta pitäiskö vauhtipyörällekin tehdä jotain? Uus maksaa kuitenkin 400e.
Lisäksi tarvitaan siis pari kumi tötteröä ja O-rengas, painelaakeri, kampuran ja vaihteiston stefat. Oisko vielä jotain muuta jota pitäisi/kannattaisi laittaa samaan tilaukseen?
Vielä pari aiheeseen liittyvää lisäkysymystä:
Onko tiiviste kumit tässä kuvassa oikein?

Uskaltaako tän avata pulttipyssyllä niin että pitää kardaaninpuolelta kiinni? Vai pitäiskö pitää rattaasta kun se kuitenkin vaihdetaan?
