Jäitä hattuun!
California 1400 tuntuu herättävän mielipiteitä, ja tottakai tunteitakin, suuntaan jos toiseen. Todella hyvä asia! Sehän on Guzzi! Kylmiä tyyppejä on nyt istuttu useamman Gruppolaisen toimesta ja mikä tärkeää, ja erityisen toivottavaa, myös "tulevien" Gruppolaisten toimesta. Jotkut perustavat tämän hetkiset mielipiteensä alan lehtien testeihin, jotkut "luottavat" Piaggion insinööritaitoon, jotkut luovat mielipiteensä "vastaavien" pyörien perusteella, kuka mitenkin. Keskusteluissa on painoa, pituutta, astinlautaa, kaikkea mahdollista, mitä nyt moottoripyöristä yleensä voi löytyä. Tämäkin on ihan hyvä asia! Keskustelua pitää olla. Tosiasia on vaan yksinkertaisesti näin helmikuun alussa, että KUKAAN MEISTÄ EI TIETTÄVÄSTI OLE KOEAJANUT UUTTA CALIA, eikä kukaan meistä TIEDÄ oikeasti, millaista uudella Calilla on ajaa ja omistaa. Kaikki puhe siitä on pelkkää spekulaatiota. Senhän jokainen meistä tietää, tai ainakin pitäisi tietää, että on aivan turha odottaa Californialta ratapyörän tai sportin ominaisuuksia. Milloin Californiasta sellaista on löytynyt?. Californiahan on ollut aina pohjimmiltaan reissumiehen pyörä. Sellaiseksi se on tehty. Toivottavasti uusi Cali jatkaa sitä perinnettä. Uudet sportit tulevat uuden Calin vanavedessä, jos tulevat. Otetaan tämä uutuus vastaan yhdessä positiivisesti. Negatiiviset käyttöa koskevat asiat tulevat ilmi sitten myöhemmin, jos ovat tullakseen. Turhat mutinat pois..
Jouko