Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 171595 kertaa)

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #240 : Joulukuu 05, 2012, 13:39:12 ip »
Olisko ihan jenkkejä varten ? Ettei vaan jäisi Guzzi ostamatta vääränlaisten namiskuukkeleiden takia ::)

TimoEv

  • Viestejä: 2 169
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: California 1400
« Vastaus #241 : Joulukuu 05, 2012, 14:14:49 ip »
Edellä kuvattu vipukytkin on vakioratkaisu amerikkalaisissa pyörissä. Esim H-D:n FLH-malleissa on noita kaksi tai useampia samalla seudulla. Mistä tämä Guzzin retroratkaisu kertoo...

Halpa tuo ainakin on! Yksinkertainen nappula - myydään joka sähkökaupassa. Vaihtoehtona olisi kromattu pidike ja siinä erityinen kotelo kytkintä varten. Kromihinta+moottoripyörälisä...


                            Jaa niin - tulipas mieleen... ostakaa kuppeja!

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: California 1400
« Vastaus #242 : Joulukuu 05, 2012, 20:08:37 ip »
California 1400 suomen ensiesittely Moto Italiassa
www.motoitalia.fi
Titaniumin kuski

MarkkuEVP

  • Viestejä: 966
  • Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: California 1400
« Vastaus #243 : Joulukuu 05, 2012, 22:07:02 ip »

Jos Messarissa näkis.... vasiten voisi vaikka lähtiä....
mr
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: California 1400
« Vastaus #244 : Joulukuu 19, 2012, 10:36:22 ap »
Eniten luettu www.mpmaailma.fi  , tämän viikon aikana on California-ensiesittelystä'

LehdenTammikuu-numero lupaa Cali - koeajo..


TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #246 : Tammikuu 04, 2013, 09:33:23 ap »
Ulkomaan foorumilta maistiaisraporttia:

http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=58836.0
Hyvä pyörä, parempi mieli.

MViitasalo

  • Viestejä: 30
Vs: California 1400
« Vastaus #247 : Tammikuu 18, 2013, 12:09:44 ip »
Motorradmagazin MO'n numerossa 1/2013 on Calin testi, jossa arviot hyvin positiiviset. EICMAn jäljiltä lehden verkkosivusto oli tiedustellut lukijiden mielipettä näyttelyn mielenkiintoisimmasta näyttelyuutuusmallista. California 1400 oli runsaan 54%'n kannatuksella ylivoimainen ykkönen, kakkoseksi tullut KTMn malli sai runsaan 16% kannatuksen.
Lisää aiheesta: http://www.mo-web.de
 ;)
Guzzeilua jo vuodesta 2002 - eikä loppua näkyvissä!

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #248 : Tammikuu 18, 2013, 15:11:41 ip »
Olis ollut kiva nähdä tämäkin, mutta ei vissiin tule Hkin Messuille.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: California 1400
« Vastaus #249 : Tammikuu 23, 2013, 18:58:12 ip »
CALI 1400,n Touring koeajot Ranskassa toi esiin mm :

Astinlaudat ja myös pakoputket tiepintaan aika nopeasti mutkatiellä.

Painava: 325 kg kuivapaino.

Tuulilasi liian korkea.

Pitkä m-pyörä ja myös pehmeä jousitus.

Polttoaineenkulutus yli 7 lit. .                                                       :(


TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #250 : Tammikuu 23, 2013, 20:14:03 ip »
Käsi ylös, kenelle tuli yllätyksenä.




*räpylä kohti lattiaa*
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Jouko S

  • Viestejä: 858
Vs: California 1400
« Vastaus #251 : Tammikuu 27, 2013, 13:21:48 ip »
Koeajot Ranskassa toi taas reilusti positiivista, tosin ei mitenkään yllätyksenä. Sen verran paljon koeajoraportit ovat jo Calia kehuneet. Poimintoja uuden Mp maailman koeajoraportista:

+Lisävarusteena saa matalamman tuulilasin(alkuperäisen reuna sattui "keskipituisen" kuljettajan näkökenttään)
+California tarjoaa luokassaan hyvät kallistusvarat(5 astetta enemmän, kuin esim. HD Road King. Urheilullisella ajotyylillä on tosin mahdollista saada astinlaudat osumaan asfalttiin)
+Pyörän customhenkinen ulkomuoto ei pysty peittämään sitä tosiasiaa, että moottorista löytyy lähes kisamaista potkua
+California pysyy vakaana kovassakin vauhdissa
+Jousitus toimii mainiosti myös nopeammassa vauhdissa
+Ohjaus on yllättävän tarkkaa ja nopeaa pyörän pitkästä akselivälistä huolimatta
+Tasainen käynti ja reippaasti potkua
+Loistava vääntö ja toimivat vaihteistovälitykset
+Miellyttävä ajoasento ja jaloille tilaa

    ;D ;D ;D

Jouko




aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #252 : Tammikuu 27, 2013, 14:44:57 ip »
MP-Maailman juttua voi tulkita kovinkin monella tavalla. Testaaja ei ollut mitenkään genren kannattaja, sävy oli ihan toinen vaikkapa Moto1:ssä. Samalta testireissulta molemmat jutut.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2013, 18:50:21 ip kirjoittanut aj@ »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #253 : Tammikuu 27, 2013, 18:13:43 ip »

+California tarjoaa luokassaan hyvät kallistusvarat(5 astetta enemmän, kuin esim. HD Road King. Urheilullisella ajotyylillä on tosin mahdollista saada astinlaudat osumaan asfalttiin)
+Pyörän customhenkinen ulkomuoto ei pysty peittämään sitä tosiasiaa, ettämoottorista löytyy lähes kisamaista potkua



Voi herran jestas mitä kukkua.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
Vs: California 1400
« Vastaus #254 : Tammikuu 28, 2013, 11:43:05 ap »
Joo eihän sitä tuon tyyppisillä pyörillä kannata paljon urheileen alkaa, oli se sitten HD tai joku muu. Sitä löytää äkkiä ittesä ojan pohjukasta ko mutka taipuu jyrkemmin ko pyörä :) Astinlaudat on muutenki ihan hyvä nopeusrajotin.
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic