Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 171575 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #285 : Helmikuu 04, 2013, 09:12:07 ap »
Vuosi sitten aloitin tämän ketjun ja tänään tulin sitten tarttuneeksi ohittamattomaan messutarjoukseen. Jos siitä ei pääse ohi elkä yli, niin pakko oppia elämään sen kanssa   :D

Onneksi olkoon! Oliko laukkumalli vai "nakumpi"?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
Vs: California 1400
« Vastaus #286 : Helmikuu 04, 2013, 19:30:04 ip »
" Messutarjous ": perusmalli touringina 23740,00 € sis tk. Eli touringin "normaalihinta" vain 26740,00 € sis tk. ja customin tuo 23740,00 €.

Jännä että eivät laita noita uuden Calin hintoja Moto Italian kotisivuille? Touring -mallin hinta on aika pullava, myönnetään vaikka hieno pyörä. Sen sijaan Custom mallin vois olettaa saavan 25 000e matkavarusteilla kasattuna eli uusi penkki, pleksi, uusi stonga, kaatumaraudat sekä esim. Hepcon kovat sivulaukut ja takalaukun. Olettaisin, että Hepco tulee tekemään laukkuraudat Custom malliin.
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic

Kaijus

  • Viestejä: 799
Vs: California 1400
« Vastaus #287 : Helmikuu 04, 2013, 22:05:51 ip »
" Messutarjous ": perusmalli touringina 23740,00 € sis tk. Eli touringin "normaalihinta" vain 26740,00 € sis tk. ja customin tuo 23740,00 €. 

Itse asiassa Customin hinta ei ole tuo "perus" Touringin hinta vaan n. 22500,00. Customista puuttuu vakionopeussäädin, maalaus on yksinkertaisempi, takaiskarit ja satula erilaiset sekä suorempi (matalampi) stonga. Muuten sama vehje.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #288 : Helmikuu 05, 2013, 15:29:39 ip »
http://california.motoguzzi.com/configuratore/en

Varusteet silkkaa americanaa..

Siitä vaan customoimaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

  • Viestejä: 894
Vs: California 1400
« Vastaus #289 : Helmikuu 05, 2013, 15:56:10 ip »
http://california.motoguzzi.com/configuratore/en

Varusteet silkkaa americanaa..

Siitä vaan customoimaan.

Jep. Takalaukutkaan ei kuulemma maksa kuin 1700 ekee.

Tässä vaan odotellaan sitä aikaa, kun moottoripyöriin ei enää saa asentaa kuin valmistajan omia lisävarusteita...

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: California 1400
« Vastaus #290 : Helmikuu 05, 2013, 16:16:57 ip »
<snip>
Tässä vaan odotellaan sitä aikaa, kun moottoripyöriin ei enää saa asentaa kuin valmistajan omia lisävarusteita...

No sitä saa varmaan odotella...
Mutta se voi olla lähempänä, että saa asentaa vain tyyppihyväksyttyjä palikoita - kunhan nyt ensin se katsastus tulee.  ;)
Emeritus-guzzisti

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: California 1400
« Vastaus #291 : Helmikuu 05, 2013, 17:07:23 ip »
http://california.motoguzzi.com/configuratore/en

Varusteet silkkaa americanaa..

Siitä vaan customoimaan.

Jep. Takalaukutkaan ei kuulemma maksa kuin 1700 ekee.

Tässä vaan odotellaan sitä aikaa, kun moottoripyöriin ei enää saa asentaa kuin valmistajan omia lisävarusteita...

Joo, se on se 60 litran "käsintehty" lasikuitulaukku, joka maksaa tuota luokkaa.
50 litran muovilaukku maksa "vain" 500€...
t. Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
Vs: California 1400
« Vastaus #292 : Helmikuu 05, 2013, 22:35:59 ip »
http://california.motoguzzi.com/configuratore/en

Varusteet silkkaa americanaa..

Siitä vaan customoimaan.

Jep. Takalaukutkaan ei kuulemma maksa kuin 1700 ekee.

Tässä vaan odotellaan sitä aikaa, kun moottoripyöriin ei enää saa asentaa kuin valmistajan omia lisävarusteita...

Joo, se on se 60 litran "käsintehty" lasikuitulaukku, joka maksaa tuota luokkaa.
50 litran muovilaukku maksa "vain" 500€...
t. Kimmo

Onneksi on Hepco ja Givi, niiltä löytyy ratkasu näihin asioihin. Nythän on Hepcolla myös uus Juoniori 55l takaboksi (ja Givillä 55l Maxia). Ei tarvii kuitenkaan ihan 500 ekkeröä pistää 5 litraa pienemmästä laukusta vaikka ovathan ne hyvän näköisiä mutta kun hyvin sopivat myös nuo tarvikelaukut...Tuossa 60l laukussa se "huono" puoli (siis huono jollekin, jollekin ei) että se on kiinteästi asennettava, ei voi kiskoa pois noin vain. Ite en ehkä kuitenkaan halaja, että boksi on pyörässä kiinni koko ajan. Kaikki HD ultrakuskit siis eri mieltä :)
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic

rimpjar

  • Viestejä: 331
  • tuolla mennääntämä suvi
Vs: California 1400
« Vastaus #293 : Helmikuu 08, 2013, 23:07:52 ip »

Ikkala

  • Viestejä: 1 822
  • Seinäjoki / Alavus
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #295 : Helmikuu 09, 2013, 09:21:03 ap »
Ei niin sivistysvaltiossa:

Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: California 1400
« Vastaus #296 : Helmikuu 09, 2013, 09:43:03 ap »
Ei niin sivistysvaltiossa:



Verottomat hinnat...luulisin, kuten Jenkeissä tapana.
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #297 : Helmikuu 09, 2013, 09:51:00 ap »
Eipä se sikäläinen osavaltiovero paljon päälle 7 %:n ole oikein missään ja jos on, ei kovin paljon.

Jouko S

  • Viestejä: 858
Vs: California 1400
« Vastaus #298 : Helmikuu 09, 2013, 10:24:36 ap »
Menisköhän tuo jotenkin näin, jos joku ostaisi uuden Calin vaikkapa Ruotsista: Jos myyjä suostuu, kaupat voi tehdä verottomalla hinnalla. Alvi maksettaisiin Suomessa, se nykyinen 23%. Tulli määrittää ajoneuvoveron, suurimman mahdollisen tietysti moottoripyörille, eli 24,4% Suomessa käytetystä yleisestä alvillisesta hinnastosta laskien. Tähän hintaan ei lasketa "jälkikäteen" asennettavia lisävarusteita, esim. sivulaukkuja. Tullilla lienee tuo hinnasto käytettävissä, koska maahantuojien pitää se sinne toimittaa. Kuluttajille tuota hinnastoa ei näköjään tarvitse toimittaa, kun maahantuojan sivuilla on edelleen pelkkää katkoviivaa...On aivan mahdotonta laskea, mitä uusi Cali siis tulisi loppujen lopuksi maksamaan Ruotsista ostettuna.

Ehdottaisinkin nyt, että joku rohkea gruppolainen alkaisi niin sanotuksi "Gruppon koehenkilöksi" ja tarttuisi reippaana ja rohkeana tuumasta toimeen ja ostaisi kylmän viileästi Calin Ruotsista. Nähtäisiin sitten avoimesti, mitä uusi California loppujen lopuksi maksaa...Koehenkilö voitaisiin sitten palkita tulevassa Guzzirallissa vaikka pienellä "edelläkävijän" palkinnolla. Yhdessä sitten iloittaisiin tästä mahtavasta saavutuksesta!

Jouko

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #299 : Helmikuu 09, 2013, 10:45:26 ap »
Ei niin sivistysvaltiossa:



Verottomat hinnat...luulisin, kuten Jenkeissä tapana.
Kimmo



Jenkkiveroineenkin vain 12000-14500€ tämän päivän valuuttakurssilla.
Hyvä pyörä, parempi mieli.