Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 170127 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #255 : Tammikuu 27, 2013, 18:13:43 ip »

+California tarjoaa luokassaan hyvät kallistusvarat(5 astetta enemmän, kuin esim. HD Road King. Urheilullisella ajotyylillä on tosin mahdollista saada astinlaudat osumaan asfalttiin)
+Pyörän customhenkinen ulkomuoto ei pysty peittämään sitä tosiasiaa, ettämoottorista löytyy lähes kisamaista potkua



Voi herran jestas mitä kukkua.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Pekka

  • Viestejä: 2 152
Vs: California 1400
« Vastaus #256 : Tammikuu 28, 2013, 00:04:50 ap »
Eihän California 1400 nyt mikään urheilupyörä ole, ei ainakaan jos sitä joku yrittää urheilullisten pyörien genreen tunkea.
Mitä varten? Kyllä se on matkasohvaksi tarkoitettu sanan parhaasssa merkityksessä.
Jos joku haluaa sillä urheilla, tekee sen omalla tavallaan. Vaikka sitten astinlautoja asfalttiin hiomalla.

Toi HD+5 astetta ei toisaalta paljon urheilua vaadi ;D

Pekka
Sohc van Helmi.

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
Vs: California 1400
« Vastaus #257 : Tammikuu 28, 2013, 11:43:05 ap »
Joo eihän sitä tuon tyyppisillä pyörillä kannata paljon urheileen alkaa, oli se sitten HD tai joku muu. Sitä löytää äkkiä ittesä ojan pohjukasta ko mutka taipuu jyrkemmin ko pyörä :) Astinlaudat on muutenki ihan hyvä nopeusrajotin.
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic

mosa

  • Viestejä: 359
Vs: California 1400
« Vastaus #258 : Tammikuu 28, 2013, 16:24:55 ip »
Menee vähän "sivuraiteelle", mutta onko tämä näytillä mp-messuilla ???

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #259 : Tammikuu 28, 2013, 16:46:26 ip »
Siellähän tuon vähintäänkin luulisi olevan vaan enpä ainakaan osastoa löytänyt firmojen nimellä. Onhan se tietysti kustannus, mutta....

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #260 : Tammikuu 28, 2013, 17:29:29 ip »
Ellei joku muu, kuin Motoitalia tuo pyörää näytille, niin ei ole messuilla.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: California 1400
« Vastaus #261 : Tammikuu 31, 2013, 09:13:36 ap »
Ellei joku muu, kuin Motoitalia tuo pyörää näytille, niin ei ole messuilla.
Onneks olit väärässä.
Forza Moto Guzzi!

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: California 1400
« Vastaus #262 : Tammikuu 31, 2013, 13:06:07 ip »
No kenen ständillä Cali nyt esiintyy?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kaijus

  • Viestejä: 793
Vs: California 1400
« Vastaus #263 : Tammikuu 31, 2013, 13:43:19 ip »
No kenen ständillä Cali nyt esiintyy?

Kyllä se Moto Italian standilla 6n111 esiintyy. (Tai voihan se olla California 1400 -osastokin, sit näkee..)

Eivät järjestäjät näköjään päivitä näytteilleasettajalistaa näin myöhäisessä vaiheessa.

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #264 : Tammikuu 31, 2013, 20:02:53 ip »
Sehän pitää siis aamulla käydä väijymässä ja kenties ihan istahtaakin.

BMW

  • Viestejä: 338
Vs: California 1400
« Vastaus #265 : Helmikuu 02, 2013, 07:04:06 ap »
Kyllä se muuten on komee. Tuli istuttuakin useempaan otteeseen. Hyvä ettei räkä lentäny suusta kylmiä tyyppejä päristellessä.

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #266 : Helmikuu 02, 2013, 08:56:58 ap »
Komee on hintakin - kummallakin.

Olli

  • Viestejä: 264
Vs: California 1400
« Vastaus #267 : Helmikuu 02, 2013, 09:07:25 ap »
Komee on hintakin - kummallakin.
Motoitalian sivulla:
HINTA: ---
http://www.motoitalia.fi/motoguzzi/www/popupcard.php?id=9
Mitä se oli messuilla?

hannujussi

  • Viestejä: 89
Vs: California 1400
« Vastaus #268 : Helmikuu 02, 2013, 09:23:10 ap »
Hinta on reilut 26 tonnia ja messuilla tarjouksessa reilut 23 tonnia, tarjous voimassa sunnuntai-iltaan asti. Ei mikään halpa pyörä, mutta oli kyllä komea peli ja paikallaan käsitellessä yllättävän "kevyt", kiitos alhaisen painopisteen. Olivat jo myyneet muutamia ja pari oli jo rekisteröitykin. Saas nähdä millaista vaihtokauppaa Verneri ehdottaa.

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: California 1400
« Vastaus #269 : Helmikuu 02, 2013, 09:24:35 ap »
" Messutarjous ": perusmalli touringina 23740,00 € sis tk. Eli touringin "normaalihinta" vain 26740,00 € sis tk. ja customin tuo 23740,00 €. Eipä silti, hienoja ovat, mutta pikaisen istahtamisen perusteella tuntuisi tälläiselta peruspersjalkaiselta suomalaiselta olevan kohtuuvaikea siirreltävä. Satula on edestä sen verran leveä, että sinänsä matalahkon istumakorkeuden edut menevät jalkojen ollessa levällään. Matalampi satula auttanee hieman ja Topsellerie hoitaa loput maksua vastaan.
Paino ei sinänsä esim. pystyynnostossa mitenkään tuntunut ja ajoasento vaikutti vallan mukavalta. Pikaisen tutustumisen perusteella ei todellakaan vaikuttanut alppiserpatykiltä ja öljynjäähdytin on kumman alhaalla kaupunkiajoonkin. Kyllä tuommoisen voisi ostaakin, hinta on suurin kysymysmerkki - riippuu tietysti vertailukohdasta. Huoltaminen on se toinen juttu, Piikkiö on kaukana muilta kuin Turkulaisilta. Make sinänsä on ihan huippukaveri.