Kirjoittaja Aihe: GUZZILLA ON SPORTIT !  (Luettu 24089 kertaa)

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #45 : Lokakuu 17, 2012, 16:03:42 ip »
Olis kiva tietää jos tä. kuvan vuoden? mg sportti on 4V (kateelta) tai 8V ? .M- Italian kuva.

http://www.motoitalia.fi/motoguzzi/www/popupcard.php?id=13&img=249

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #46 : Lokakuu 17, 2012, 16:50:09 ip »
Nyt ei saa selvää, mitä haluat tietää. Kuvan Guzzin kone on neliventtiilikansilla varustettu 1200ccm:n.
Forza Moto Guzzi!

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #47 : Lokakuu 17, 2012, 17:12:38 ip »

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #48 : Lokakuu 17, 2012, 17:19:00 ip »
Oli hieno harmaa mp.
Mutta kysyin miksi maahantuoja näyttää kuvan missä lukee Sportti 8V ja m-pyörän etukateelta lukee 4V. Onko se edes tä vuoden malli ??

Vähän kiinnostaa kun hv on ylittänyt 100-raja. :)

No sama 8V ja 4V näytetään valmistajan sivuilta. Kummallista mallimerkintä - eikö MG ole miettinyt mallinimen valmiiksi kun 4V on käytössä tänä vuonnakin.
Nyt yritän löytää tiedot - paljonko " uudet" teholukemat ovat muuttaneet SPORT-mallin suorituskyky.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #49 : Lokakuu 18, 2012, 08:36:41 ap »
Tuo Kuvan hopeinen Sport on kaverin vanha pyörä. Taisi ostaa uutena. Virheetön yksilö, itsekin kokeillut ko. pyörän.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #50 : Marraskuu 01, 2012, 22:04:50 ip »
"guzzisti.de" on kohtuullisesti sponsorivaikutteinen palsta muta siellä on kivasti teknisiä tietoja ja esitteitä eri malleista.

Joku lukija on värkännyt nätin näköisen kuvamanipulaation tehokkaasta pikkulohkosta jota hän on kaavaillut nykyisen V7 -moottorin ympärille:
"
834 ccm sylinterisarja Gawa-Guzzilta
sylinterinkansi Lariosta tai V75/4:stä
ABS –jarrut
Tällä pitäisi saada 80hv moottoriin painon ollessa vajaa 200 kg
"
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #51 : Marraskuu 02, 2012, 07:32:05 ap »
Tuo olisi kyllä täysosuma! Tajuaisivat tehtaalla, että tuollaiselle olisi tilausta. Tekisivät vaikka pienemmän sarjan viritettynä ja perusmallia siinävvieressä nykyisellä suorituskyvyllä. Maistuis.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Pekka

  • Viestejä: 1 905
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #52 : Marraskuu 02, 2012, 18:03:57 ip »
Stonga liian ylhäällä, jalkatapit liian edessä ja alhaalla, Kuvan pyörä näyttää siltä, että siitä
ei saa mistään tukea nopeassa ajossa.
Ai no niin onhan siinä noi takatapitkin ja -satula. Matkamalli? Vai olisko se normaalivireinen "siviilimalli" sitten.
Kawallahan oli tuollainen, ER5.

Pekka
Sohc van Helmi.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #53 : Marraskuu 02, 2012, 22:48:25 ip »
Nimenomaan virimalli pitäisi olla, siinä eri jalkatapit ja clip-onit. Satula saisi olla kaksipaikkainen kuin Lariossa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #54 : Marraskuu 05, 2012, 19:35:23 ip »
Lainaus
Buell XB12R Firebolt "Cali 1400" keskustelusta

Onkos se niin että se suurin ero on nimenomaan "kompakti akseliväli ja rata-ajoon suunniteltu ajogeometria" mikä tuosta tekee hyvän ?  Ja ovatko tehot ja väännöt enemän todellisia eikä tavanomaista kaupallista kehumista niin kuin Guzzin kohdalla?  Eri suunnassa oleva kampiakseli (poikittain/pitkittäin), hammashina-/kardaaniveto ?

Paperilla putkikrumeluurirunkoinen V11 ja Buell XB12R eivät eroa valovuosia:
Buell / Guzzi:
Teho: 91,4 hv @6600rpm / 91,0 hv @7800rpm
Vääntö: 101Nm @ 6600rpm  /  94 Nm @ 6000 rpm
Moottori: 45 asteen V-Twin / 90 asteen V-Twin
Kuutiotilavuus: 1203cc / 1064cc
Kuivapaino: 209 kg / 221 kg
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 27, 2015, 21:16:50 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Pekka

  • Viestejä: 1 905
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #55 : Marraskuu 08, 2012, 01:26:52 ap »
Moi.

Sinulla tuossa jonkun valmistuksen loppupään saastemallin Bulun arvot?
En ole koskaan ajanut V11 Guzzilla radalla, mutta varmaankin suurin ero tulee juuri lyhyestä akselivälistä
ja nopeasta ohjauksesta. Näin ainakin kun vertaa muihin mitä on tullut kokeiltua.
Näistä huolimatta XB12R on suuntavakaa kaikissa nopeuksissa eikä
tee mitään omiaan, kunhan vaan renkaat pysyvät tienpinnassa kiinni ::)
Tarkoittaa että kanttarille ei kannata ajaa eikä vauhdissa kallellaan keulia.
Pienet luistot menee huomaamatta.
Uskoisin että V11 on mantiellä paljon mukavampi ja taitaa olla jarruvarustukseltaan parempi.
Bulu on helppo ajettava, sillä ei tarvitse teillä ajettaessa juurikaan pitää huolta siitä miten
mutkaan menee. Aina sen saa siitä käänytmään. Kun on tuohon tottunut, esimeskiksi LM4
on aika pelottava vietävä mutkatiellä. Kun aina pitäisi yrittää hahmottaa mutka etukäteen ja mennä
suhtkoht oikealla ajolinjalla, sitä säätämättä, mutkan läpi.
Tuolla oli vertaus Aprillian Factory-malliin. Sillä ajaa varmasti kahdeksikkoa XB12R:n ympäri jo
moottoritehojen puolesta. Oikeampi vertailu tässä olisi EBR:n nykyiseen mallistoon.
Factoryllä pääsee kyllä Bululta karkuun, mutta menee myös nenälleen kun yrittää liian ahneesti ohi ;D

Pekka
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2012, 20:08:35 ip kirjoittanut Pekka »
Sohc van Helmi.