Moi.
Sinulla tuossa jonkun valmistuksen loppupään saastemallin Bulun arvot?
En ole koskaan ajanut V11 Guzzilla radalla, mutta varmaankin suurin ero tulee juuri lyhyestä akselivälistä
ja nopeasta ohjauksesta. Näin ainakin kun vertaa muihin mitä on tullut kokeiltua.
Näistä huolimatta XB12R on suuntavakaa kaikissa nopeuksissa eikä
tee mitään omiaan, kunhan vaan renkaat pysyvät tienpinnassa kiinni

Tarkoittaa että kanttarille ei kannata ajaa eikä vauhdissa kallellaan keulia.
Pienet luistot menee huomaamatta.
Uskoisin että V11 on mantiellä paljon mukavampi ja taitaa olla jarruvarustukseltaan parempi.
Bulu on helppo ajettava, sillä ei tarvitse teillä ajettaessa juurikaan pitää huolta siitä miten
mutkaan menee. Aina sen saa siitä käänytmään. Kun on tuohon tottunut, esimeskiksi LM4
on aika pelottava vietävä mutkatiellä. Kun aina pitäisi yrittää hahmottaa mutka etukäteen ja mennä
suhtkoht oikealla ajolinjalla, sitä säätämättä, mutkan läpi.
Tuolla oli vertaus Aprillian Factory-malliin. Sillä ajaa varmasti kahdeksikkoa XB12R:n ympäri jo
moottoritehojen puolesta. Oikeampi vertailu tässä olisi EBR:n nykyiseen mallistoon.
Factoryllä pääsee kyllä Bululta karkuun, mutta menee myös nenälleen kun yrittää liian ahneesti ohi

Pekka