Oikean Guzzin sporttimallin odotus voi kestää kauankin.
NYT on vähän samanlainen aika/tilanne kuin vuonna 2004. Siihen aikaan olin itse todella kiinnostunut Moto Guzzi MGS-01 malliin. Olisin ehkä ostanut (jos ei hintalappu pelästyttäisi - mutta ei tullut roadversio ollenkaan.
Tiedätte varmasti kauanko olisin joutunut odottamaan - nyt jo seitsemän vuotta. MGS-01;n iso esite on vielä tänään mun mp-tallin seinällä ( 50 x 70 cm,lasin takana) kiinni. (Kawa Z1 ja MV Agusta 750 S vierellä).
No jo, en odottanut kauan- keväällä 2006 tuli kaupoille Kawan, myyntiesitteen mukaan hypersportti ZZR 1400 - kuusi vaihdetta, 190 hv ja mielestäni hienonvärinenkin. Olin koeajanut entinen malli 1200 jo ennen tätä.
Hypersportti tuli taloon - on se kunnon "voimakone (- käy koeajolle kun kevät saapuu!). On kiihtyvyyttä aivan riittävästi, nopeasti 3:sella 170 km/t -vauhtiin,-sen jälkeen on 3 vaihdetta vielä.
Oli sopiva aika:" niin sanottu" viimeinen mahdollisuus - ennen kuin ikä ja lihaksien jäykkyys estää - hankkia moderni sporttipyörä ja saada tää ajonautinto -vauhdin hurmaa. Ei sakkoja tähän asti...
Punainen Moto Guzzi Le Mans V -91 ostin käyt. heinäkuussa 1999. Ajanut joka kesä -pitkiäkin reissuja. Vanha kunnon peli -vielä omistuksessa.
VOI OLLA ETTÄ MAAILMAssa on 10000 -ttain vastaavia henkilöitä kuin minä = ja Guzzi ei saanut myydä pyöriä näille motoristeille.