Kirjoittaja Aihe: GUZZILLA ON SPORTIT !  (Luettu 24081 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #30 : Lokakuu 08, 2012, 10:58:01 ap »
Huvittavaa tuo "59":n ihannointi noissa cafe-pyöräpiireissä. Kuinkahan moni oikeasti tietää mitä se viisysi tarkoittaa? Sehän on pastorin nuorille vuonna 1959 perustaman kerhon nimi. Sillä ei alkuun ollut mitään tekoa pyörien kanssa, vaan oli tarkoitettu nuorten saamiseen katon alle pahan teosta. Oli vaan pyörämyönteinen kaveri tämä pappi, niin mopot oli luonnollinen jatkumo nuorten harrastuksille.
Silti varmaan yli yhdeksänkymmentä prosenttia "Cafe" räpellyksistä kantaa tuota numeroa, olematta millään tavalla liitoksissa kerhoon tai numeron historiaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #31 : Lokakuu 08, 2012, 23:35:46 ip »
Vielä yksi Intermot -Messuilla Guzziosastolla käyneen kommentti (http://www.guzzi-forum.de/Forum/):
"
Harald G. Guzziosastolla vastasi kysymykseeni uudesta LeMansista: tulee luultavasti 2014, mutta vesijäähdytteisellä moottorilla; putkessa on koko joukko uutta tulossa.
"

Ja kuvaksi paremman puutteessa Ipothesys samaisilta messuilta.
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #32 : Lokakuu 09, 2012, 09:33:02 ap »
Ipothesys on Rossopuron Griso-rakennema. Tyylikäs!
Hyvä pyörä, parempi mieli.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #33 : Lokakuu 09, 2012, 14:17:50 ip »
Sportteja joo, mutta oi niitä aikoja...



http://www.youtube.com/watch?v=sW60SLtuUx0


T,
Jukka

Ps. Aiemmin esillä olleelle elävää kuvaa jatkoksi  ;)

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #34 : Lokakuu 09, 2012, 16:33:51 ip »
Oho, aika hurjaa touhua pimeässä...

Tuoko on loppupään "oikea" LeMans, kaasuttimilla varustettu?

Hyvin sanottu tuosta Guzzin menestyksestä vaikka Honda oli nopein pyörä radalla: "Tullaksesi ensimmäisenä maaliin, sinun on ensin tultava maaliin".
V11 - it defines you.

Pekka

  • Viestejä: 1 905
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #35 : Lokakuu 09, 2012, 23:10:59 ip »
snip>Tuoko on loppupään "oikea" LeMans, kaasuttimilla varustettu?<snip

Viimeinen oikea LeMans.

Pekka
Sohc van Helmi.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #36 : Lokakuu 10, 2012, 12:59:58 ip »

Kaasuttimet, lattaluisti Mikunit, olivat mukana "lähes kehityskaaren loppuun"...




T,
Jukka

Ps. Se oli sitä aikaa, kun kehitystyö tehtiin oikeilla työkaluilla  ;)


MPR3soft

  • Vieras
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #37 : Lokakuu 10, 2012, 16:19:10 ip »
Olisko niin, että Guzzilta ei ole odotettavissa uusia "sportteja" nykyisen yritysryppään tehtävänjaon vuoksi? Aprilia edustaa sporttiosastoa.

Läheisellä sivuraiteella on asia huomattu ja MPC on ensin kehittänyt
         BB1:sen, johon otti Moto Guzzilta osia ja kehitti Big Bore koneen ainutlaatuisella bensansyötöllä. Tällä hetkellä EU:ssa lienee tusinan verran katukäytössä.

         ALBA on MPC:n "sporttipyörä", jossa käytetään Moto Guzzin moottoria pienin muutoksin, mutta on muuten MPC:n luomus. Ollut jo myynnissä. Tilaukset Vernerille?

         Kehityksen alla on Albacete, jossa yhdistyy ALBA ja Big Bore moottoritekniikka  8)
                Kieltämättä kiinnostava yhdistelmä! Tällä hetkellä ei ole tietoa tuleeko MPC tekemään myös Albacete katukäyttöversiota, vai jääkö "katukäyttötyyppikatsastus" asianmukaisin
                lisäkustannuksin ostajan tehtäväksi. Verneri selvittelee..

MPC = MILLEPERCENTO on Stefano Peregon omistama Italian suurin Moto Guzzin myyjä- ja huoltoyritys täydellisellä varaosavarastolla. Stefano palkkasi
Giuseppe Ghezzin, joka on tunnettu "Guzzi sporttien" kehittäjänä. Stefanon taloudellisilla resursseilla ja Giuseppen innovaatioilla ja kokemuksilla on lupa odottaa sporttisiakin pyöriä  ;D  ;D

ALBA radalla:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RQxHEqWad0M

Onko tässä Albaceten aihio?
http://www.millepercento.it/index.jsp?sito=Millepercento&linkPagina=17748&lingua=en

Kaksitoimimopo (99% maantieajoa - 1% rata-ajoharjoittelua) hakusessa  8)

Etten vaan unta näkis  ;D  ;D

Eikös se ollut Jussi Luoma, joka pärjäsi
JL MECCANICA
      CORSE Guzzilla hyvin Man saarellakin?
Selaamalla blokiarkistoa kuukausittain taaksepäin näkee, että Guzzin palikoita jalostamalla voidaan rakentaa kovaa kulkevia pyöriä!
http://jlmeccanica.blogspot.fi/2012_01_01_archive.html




                
                

                    
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2012, 22:33:27 ip kirjoittanut MPR3soft »

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #38 : Lokakuu 16, 2012, 12:05:33 ip »
(Saksassa): DAYTONA RS BIG BORE

Nyt jos olisi vajaa kymppitonni jossain… olisi unelma-harrastepyörä tarjolla, harvinaisuus jossa lisäksi Dynotecin Big Bore –kit, tällaisesta olen aina haaveillut...komein sporttiguzzi...

Daytona RS oli monin paikoin jo käytännössä "Sport1100", rasvattava kardaani yms, monet Daytonan lastentaudit hoidettuna. Vaan eipä ole nyt tuota pätäkkää, jospa jollakin olisi, että saataisiin Daytona RS Big Bore –Suomeen...olisi kiva nähdä ja kuulla...varsinkin radalla...

Toistaiseksi vain „punasella foorumilla“ Saksassa, ei mobile.de –ssä, kirjoitti ilmoittaja 9/2012, hinta 7.500€ (en tunne muuten asiaa, kopioin vaan ilmoituksen tähän kun on tuollainen tarjolla jota koskaan ei ole tarjolla). Minusta tämä peittoaa jopa MGS:n, koska tämä on siviililiikenteeseen katsastettu, ei pelkkä ratapyörä (vaikka tehoja on myös radalle). Mutta tekniikka kai tunnetusti kuitenkin sellaista, että ei myöskään "normaali käyttöpyörä". Ahdistavia ominaisuuksia: Sachs kisakytkin, Termignioni, BOS, Öhlins, Big Bore...

Daytona RS, valmistus: 09.1997, kilometrit 66.300
Michelin PP renkaat, n. 500 km ajettu, uusi akku
61.000 km uusi Sachs kytkin, hammashihnat ja kiristysrullat
Alcantara istuinpäälliset (kuski + kyytiläinen)
Uudet LED-merkkivalot, sivujalka muutettu, mallia V11
Täydelinen Dynotec Big Bore –muutossarja 1225 ccm, "134 Nm /136 hv"
Öhlins takajousi, Pakoputkisto: Termignioni
Vaimentimet: BOS (hyväksyntä Saksan liikenteeseen)
Brembo Radialpumppu

http://www.guzzi-forum.de/Forum/index.php?topic=13878.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2012, 07:53:56 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Marko

  • Viestejä: 612
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #39 : Lokakuu 16, 2012, 12:25:48 ip »
Guzzi-forumille ei näköjään pääse kuin rekisteröityneet.

mutta, ko. pyörä on kuin onkin mobilessa;

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/moto-guzzi-daytona-rs-big-bore-neitzert/167740755.html

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #40 : Lokakuu 16, 2012, 12:32:04 ip »
Pitäiskö yhdistyksen investoida?

MPR3soft

  • Vieras
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #41 : Lokakuu 16, 2012, 14:47:44 ip »
UNELMAPYÖRÄ RAKENTEILLA

http://www.millepercento.it/index.jsp?sito=Millepercento&linkPagina=17739&lingua=en

BB1 race engine
    on a sportbike (ALBA)
        = Albacete racebike tarvittavin muutoksin  8)
Myöhemmin voi olla mahdollista saada Albaceteä myös katukäyttöön hyväksyttynä  ;D  ;D  ;D

Tässä ystäväni Stefano Peregon MPC myymälä, Verano Brianza Italia, tarjoaa sporttipyöriä, gutseja, sekä omaa tuotantoa ALBAA ja BB1:stä:
http://translate.google.fi/translate?sl=it&tl=en&js=n&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fdealer.moto.it%2Fmillepercento%2F&act=url

Sekä käytettyjä:
http://translate.google.fi/translate?sl=it&tl=en&js=n&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fdealer.moto.it%2Fmillepercento%2F&act=url

Minkähän takia minä muuten asun vielä täällä kylmässä, napapiirin lähellä, jossa mennyt kesäkin oli ajokeleiltään surkea ja harvoin talvisin pääsee ajelemaan  ???

Elämme mielenkiintoisia aikoja kevättä odotellessa, mutta V-käyrä on silti vielä 6/100  8) ???  ;D

Reima

  • Vieras
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #42 : Lokakuu 16, 2012, 15:18:40 ip »
Minkähän takia minä muuten asun vielä täällä kylmässä, napapiirin lähellä, jossa mennyt kesäkin oli ajokeleiltään surkea ja harvoin talvisin pääsee ajelemaan

Niinpä - sitä samaa olemme kreittären kanssa olleet kotosuomen ilmoista, mutta minkäs teet...

PS. Ja olisi tuolla Timanttien hinnatkin kohdallaan, esimerkkinä:

MOTO GUZZI V7 Special (2012)

Announcement: 4091197 of 07/09/2012 10:14:00
For sale new bike ready for delivery
Moto Guzzi V7 Special (2012)
Price: Euro 7750
Displacement: 744
Color: RED
CURRENCY EXCHANGE IS USED ONLY WITH OR APRILIA MOTO GUZZI.
PROMPT DELIVERY IN COLOUR WHITE / RED
PERSONAL LOANS WITHIN
Options and accessories: MOTORCYCLE REPLACEMENT FREE

Emission regulations: Euro 3
To be registered
Registration fee paid by the buyer
Does not collect used

Interested announcement? Send us an e-mail! click here.


Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #43 : Lokakuu 16, 2012, 22:20:19 ip »
Ongelmien ratkaisu on aika lähellä:  vierailu pankkikontorilla (rahat) ja matka esim. Espanjaan (Lämpöä ja mp-tiet) tai mp-myyntipaikoille ;)

Tänään MP Maailma-lehdestä Espanjan " mp-lentomatkasta" Hki - Malaga.

 Terv.: Pun. ja sini. sporttipyörän racerilta. Guzzr.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: GUZZILLA ON SPORTIT !
« Vastaus #44 : Lokakuu 16, 2012, 22:32:18 ip »
Kuva uudempi ja vanhempi; Pun. LM 1000 ja kelt. GL 1000-touring