(Saksassa): DAYTONA RS BIG BORE
Nyt jos olisi vajaa kymppitonni jossain… olisi unelma-harrastepyörä tarjolla, harvinaisuus jossa lisäksi Dynotecin Big Bore –kit, tällaisesta olen aina haaveillut...komein sporttiguzzi...
Daytona RS oli monin paikoin jo käytännössä "Sport1100", rasvattava kardaani yms, monet Daytonan lastentaudit hoidettuna. Vaan eipä ole nyt tuota pätäkkää, jospa jollakin olisi, että saataisiin Daytona RS Big Bore –Suomeen...olisi kiva nähdä ja kuulla...varsinkin radalla...
Toistaiseksi vain „punasella foorumilla“ Saksassa, ei mobile.de –ssä, kirjoitti ilmoittaja 9/2012, hinta 7.500€ (en tunne muuten asiaa, kopioin vaan ilmoituksen tähän kun on tuollainen tarjolla jota koskaan ei ole tarjolla). Minusta tämä peittoaa jopa MGS:n, koska tämä on siviililiikenteeseen katsastettu, ei pelkkä ratapyörä (vaikka tehoja on myös radalle). Mutta tekniikka kai tunnetusti kuitenkin sellaista, että ei myöskään "normaali käyttöpyörä". Ahdistavia ominaisuuksia: Sachs kisakytkin, Termignioni, BOS, Öhlins, Big Bore...
Daytona RS, valmistus: 09.1997, kilometrit 66.300
Michelin PP renkaat, n. 500 km ajettu, uusi akku
61.000 km uusi Sachs kytkin, hammashihnat ja kiristysrullat
Alcantara istuinpäälliset (kuski + kyytiläinen)
Uudet LED-merkkivalot, sivujalka muutettu, mallia V11
Täydelinen Dynotec Big Bore –muutossarja 1225 ccm, "134 Nm /136 hv"
Öhlins takajousi, Pakoputkisto: Termignioni
Vaimentimet: BOS (hyväksyntä Saksan liikenteeseen)
Brembo Radialpumppu
http://www.guzzi-forum.de/Forum/index.php?topic=13878.