Juu siis kävi tyhjäkäyntiä normaalin oloisesti mutta ilmeisestikin vain yhdellä mukilla.
Mittailin vähän. Ruiskusuutinten sähköletkuista sain selvää sen verran että karvat A on yhteydessä toisiinsa (resistanssia pari ohmia) ja karvat B eivät ole yhteydessä toisiinsa eikä karvoihin A. Ja näin sen pitääkin olla. Dynaamisempi tarkastelu vaatinee skoopin, jota minulla ei ole.
Pistin nämä piuhat kiinni, pakoputket kiinni, kartioilmansuodattimet kiinni ja painalsin koneen käyntiin.
Kävin ajamassa pienen koeajokierroksen. Pyörä kävi yhdellä tai kahdella mukilla kaasun asennon ja kapulan kääntönopeuden mukaan. Puhtia oli, eli molemmat mukit tekivät kyllä töitä, mutta ajaminen on silti mahdotonta jumalattoman savuttamisen takia. Kulmikkaan kaasuunvastaavuuden voisin ymmärtää läppien epäsynkasta tms syystä johtuvaksi.
Olisin toisaalta odottanut mustaa savua (aiemmat oireet viittaavat julmetusti liian rikkaaseen seokseen) mutta savupa olikin sinistä. Ja erityisesti sitä oli paljon ja sitä puhkui joka halvatun kolosesta ja liitoksesta mitä pakoputkistossa on.
Vaikuttaa siltä että pyörä polttaa öljyä ja vieläpä merkittävän paljon. Äh. Alkaa mielikuvitus olla vähän vähissä.