Nyt sitten pitäis pistää paketti nippuun uusilla männänrenkailla ja uusilla imuventtiileillä ja toivoa että toimii. En kyllä jaksa uskoa että toimii.
Guzzi laitettu nippuun. Hyvä että juhannus on jo takana, koska olisin saattanut tehdä Guzzista kokon. Eli ei toimi.
Käy kyllä, vaikka hieman raskaan tuntuisesti, ja tyhjäkäynnillä papattaen saattaisi erehtyä luulemaan että pyörä on kunnossa.
Kaasua räpätessä pölläyttää siniset savut, samoin kun kävin ajamassa ja himmasin risteykseen. Matalilla kierroksilla (liikkeelle lähtö) voima on hakusessa: rykii ja paukkuu ja tuntuu kuin vain 1 sylinteri tekisi töitä. Kun saa hieman vauhtia, toimii paremmin.
Tilannekatsaus:
- uudet öljyt
- uudet tulpat
- uudet imuventtiilit
- uudet männänrenkaat
- huohotus tapahtuu suoraan ulkoilmaan (väliaikainen ratkaisu)
- männät ok, sylinterit ok, kansista ei paja löytänyt vikaa + venttiilit ovat sopivasti ohjureissaan
- Risaksi havaittu ECU vaihdettu purkuosaan
- bensajärjestelmässä painemittari: 3 bar jatkuvasti.
- ruiskusuuttimet käyneet ruiskusuutinhuollossa ja terveiksi havaittu
- ilmanlämpömittarin vastusarvot vastaavat speksejä + anturille tulee 5V
- moottorin lämpömittarin vastusarvot vastaavat speksejä + anturille tulee 5V
- TPS mitattu X kertaa ja on siinä järkeä. (Guzziology kateissa)
- pallo hukassa eikä aavistustakaan mikä pyörässä on vikana
Seuraavaksi ajattelin miettiä huohotusjärjestelmää ja saattaa sen jollain lailla toimimaan. Joskaan ei sen pitäisi nyt olla ongelma: kun kone hengittää suoraan ulkoilmaan, ei kampikammion paineen pitäisi sotkea paikkoja.