Kannet ja sylinterit irroitettu. Kansissa oli juuri niinkuin on ollut puhetta, vasemman sylinterin pakoventtiili todella karstainen. Venttiilijousi puristinta ei vielä ole mutta mielestäni vaikuttaa että nämä voisi saada vielä ihan hiomalla kuntoon. Sylinterit oli mielestäni siistit, todella vähän hentoa pystynaarmua näkyi hoonausjäljessä, voiko/kannattaako hoonata? Männät oli siistit, karstaiset päältä,kannattaako/ voiko putsata jollain metalpolishilla? Nostimissa ei ollut muuta kuin yhdessä hieman nokka-akseliin kohtaavassa pohjassa jotain kromauksen tai muun pinnoitteen pientä irtoamista. Nokka-akselissa ei näkynyt muuta kuin kevyttä värimuutosta, mitä tästä voi päätellä?Työntötangoissa oli kulumaa, yhdessä melko pahaakin.
Edit. Työntötangot ovat alumiinia ja kaikissa on samassa kohdassa kulumaa.. suoria ovat, mutta keskivaiheilla on jälkeä aivan kuin hankaisi johonkin, ilmeisesti ottanut kannen tiivisteen kupariin kiinni, ja hieronut sitä vasten. kova hinta noilla..
Edit 2. Ilmeisesti tuo nokan sinertävä väri on tullut jo valmistusvaiheessa karkaisusta?
Vielä lisäksi, yksi keinuvivun tappi oli hieman kulunut, niin että sormella tunsi. Keinuvipujen päissä oli ehkä hieman jotain kulumajälkeä mutta ei mitään mikä olisi herättänyt huolia, voiko noita päitä vähän hioa?