Kausi päättyi viime sunnuntaina täällä Keski-Suomessa omalta osaltani. Lumessa ja sohjossa on nyt tullut ajettua autolla töihin viime päivät. Kausi oli kaksijakoinen - kevät alkukesän aikana oli paljon omaa ja myös työajoa. Heinäkuu meni enemmänkin Saimaa saaressa "veen hengessä". Tosin tuli käytyä heinäkuun lopussa parin päivän ajoleirillä Botniaringillä +32 celsius ja asfalttilisä päälle. Ei tarvinnut vesisteessa palella

. Elokuun myötä ajelut jatkui aina syyskuun loppuun ml. työmatkoja.
Kaikki 3 Guzzia palvelivat moitteetta. V11 LeMans oli omana ykköspyöränä - on vaan niin upee ajettava ja juuri passeli omalle kropalle. Vaimon kanssa California on selkeä voittaja yhteisillä reissuilla. Viime talven remonttien jäljiltä kaikki toimi ja paremmin kuin ennen. Uudet renkaat ja kunnostetut jarrut nostivat ajomisen iloa parilla pykälällä. Pikku Breva on muistutus siitä mitä pyörällä ajo on iiseimimmillään, rentoa ajelua ilman minkäänlaista "puristamista".
Kumma juttu, kun aurikoisesta kesästä huolimatta, moni suunniteltu reissu meni mönkään erityisen huonon sään takia, mm. juhannusajot Botniaringillä, Kemoran reissu, Bella Italia. Siihen päälle sitten osa kesältä tuli tehtyä 1,5 duunia yhtäaikaa, joka jo haittasikin harrastuksia ja piti perua yhtä sun toista kivaa.
Ajelut kun on ohi, alkaa mielenkiinto siirtyä talven tekemisiin tallissa. Niin ja onpa myös tullut jo parina iltana seurattua mitä foorumilla tapahtuu kesätauon jälkeen. Talven projekteissa on varmaa pääpaino ihan perushuolloissa ja perushuolto-ohjelman ulkopuolisissa kunnostuksissa. No jotain uuttakin Italjaanoo on tallissa - Aprilia RSV Mille R tuli haettu Pietarsaaresta viime lauantaina

. Siinä olisi Super Retrobikeluokan pärrä hyvistä osista koottuna.