Kun olin muutaman vuoden Jawan omistajana (ennenkuin vaihdoin sen Ghezzi Brian Super Twiniin!!

) niin oli se aikas huoletonta siinä mielessä että sen vesisateessa pitäminen oli samanalainen kunnia asia kuin keräilypyörien lämpimässä tallissa pito, puunaus ja vaaliminen!
Nyt kun tallit ovat täynnä pyöriä joista ei malta luopua niin saattaisi sitä vielä kerran hommata "räystään alle" jonkin vähäpätöisemmän ajokin jossa olisi aina valmiina auton nastat alla jolla köröttelisi pystikseen ja talviralliin.
On niissä näet niin omanlainen porukka ja tunnelma!
Joku, (liekkö sinä?) kysyi pystiksessä että onko minulla gutzeja; ja kerroin että guzzi koneinen tehdaskilpuri replica eli Ghezzi on. Samalla luettelin muutaman aiemmin olleen.
Ja ei mennyt kuin hetki niin tuli mieleen että toki muitakin on ollut: Eli nyt jos kaikki muistan niin kolme GT 850 stä on ollut , Cali kakkonen Cali kolmonen ja Le Mans kakkonen.
Ykkös LeMans on usein ollut kiikarissa ja se olisi käynyt sopivasti nykyiseen "klassikko kokoelmaani" mutta vaikka selaisia ihan edullisesti tarjottiin (viimeksi kuukausi sitten!!) niin en ole tullut sellaista hankkineeksi kun jotenkin koen että sekin on jo koettu tuon kakkos lempparin kautta..Sen sijaan sorruin viimeisimmäksi tripla ysiin kun minulla ei noita nyky klassikoita ole aiemmin kuin Ghezzi.