Minä kun luulin, että nuo bensaletkuongelmat on Guzzilla jo historiaa, mutta ei...ei sitten millään.. ei ...kele!
Vuosia sitten tilasin oikeanlaista viinabensan kestävää taipuisaa letkusarjaa täältä:
https://www.euromotoelectrics.com/product-p/fp-hosekit.htm Silloin ei saanut tätä sarjaa mistään päin Suomea, mutta luulisin, että esim. Piikkiöstä Nurmen Makelta sitä löytyy nykyään. Kannattaa kysyä sieltä. Jos ei ole, sitten bemarin huoltoliikkeille kyselyä. Tai sitten tilaus Usasta. Aikoinaan tuli kokeiltua kaikenlaisia bensaan upotettavia letkuja, mutta ne kaikki turposi ja pehmeni ja lopulta klemmaritkin leikkasi ne puhki. Suosittelen vaihtamaan sen silikoniletkunkin tuollaiseen taipuisaan "haitariletkuun". Vältyt monelta harmilta. Letku ei ole perinteistä kumin tuntuista, vaan jotain kovaa polyamidi 10 tai 13 tai jotain ja se on kuin uutta, kun suodattimen vaihdossa olen sitä tutkinut. Usko minua, minulla on todennäköisesti ainakin Suomen epävirallinen ennätys bensaletkujen irtoamisessa tankin sisällä...Ja nyt ollut kuivilla siitä jo ainakin 6 vuotta, jollei enemmänkin

.
Voi olla, että se bensa-anturi on liikahtanut pidikkeestään, kun olet sitä letkua laitellut ja ottaa kiinni pumpun runkoon tai paremminkin suodattimeen ja syttyy silloin. Välillä se on irti suodattimesta ja sammuu. Itselläni kävi niin, että valo paloi koko ajan ja kun irroitin pumpun uudelleen, vika löytyi ja oli se, että anturi oli koko ajan kiinni bensasuodattimessa.
Edellä mainitut tapahtumat Californialle vm. 2007, joten jotain voi olla toisinkin sinun V7:ssa. Mutta tankin sisäinen bensapumppu siinäkin on ja olettaisin, että samanlainen systeemi se on.
Jouko