Matin kanssa aika lailla samoilla ajatuksilla.
 
Tuntuisi lisäksi, että kun yksi ja sama maahantuoja, Brandt, ottaa hallintaansa maahantuojana kaikki Piaggio-konsernin tuotteet, niin logistinen etu ainakin luulisi olevan suuri. Luulisi Italiasta tulevan varaosaa säännöllisemmin, nopeammin ja jopa edullisemminkin, kun yhdellä ja samalla maahantuojalla on kaikkien Piaggio-konsernin tuotteet hallinnassa. Ja Brandtilla ne on varmasti hallinnassa, jos kellä nyky-Suomessa, Moto Italian jälkeen. Miksei myös uusi Guzzi tulisi "Piaggion"rekassa viidenkymmenen Vespan välissä edullisemmin kuin yksinään tilattuna. Jospa vaikka hiukan myyntihinnat putoaisivat..
Myynnin luulisi menevän vähintään muiden konsernin merkkien mukana samoja lukuja, kuin ennenkin. Tietty Brandtilla on markkinavoimaa ja asiantuntemusta, niin halutessaan..
Guzzin huoltopisteet ovat olleet pitkän aikaa ne mitkä ne ovat, ja Piikkiön Nurmi kai viimeisenä luulisi luettelosta poistettavan!! Mikä sellaiseen olisi syynä? Ehkä paremminkin Guzzi-huollot koulutettaisiin myös Brandtin muihin merkkihuoltoihin, jos eivät osin jo olekkin.
Mikan vinkkaukseen Eicman haastattelun tiimoilta Piaggion edustajan lupauksesta "tehtaan pysymisestä toistaiseksi Mandellossa: Uskoisin, että Moto Guzzit valmistetaan edelleen Mandellossa, jollei siellä tapahdu kaiken tuhoavaa maanjäristystä..Jotkin bulk-merkit ovat vieneet ja vievät valmistuksen Aasiaan, mutta Guzzin tapauksessa ollaan Italiassa, moottoripyörien ja urheiluautojen "kehdossa". Intiassa valmistettu Guzzi ei ehkä millään olisi aidon Mandellossa valmistetun vertainen missään suhteessa, vaikka se olisi ostotilanteessa puolet halvempi..Pitääkö tästä mielipiteestä äänestää?
Jouko