Hyvää Joulua - God Jul   

Jos sanotaan näin , niin ehkä myöskin Motomatti , Tunturi TT ja Pekka ja minä voivat hyväksyä tää keskusteluaihe ja asioita seuraavasta (vaikka tulin myöhäässä vaiheessa mukaan) :
- Hyvää olisi jos Guzzin myynti ja varaosa/huolto toimisi KOKO maassa v. 2018 -
- Uusi 850 guzzimalli tulisi markinoille v. -18 , -19 Suomessa.
- Pääasia on että ihmiset valitsevat SOPIVAN moottoripyörämallin ( tai muutamia malleja jos haluaa näin ) jotka täyttää tarpeita suht hyvin (löytää sopivan mallin sopivaan hintaan, sopivan käyttötarkoitukseen ). 
        . myyjät tietysti haluavat myydä mahdollisimman paljon hyvällä katteella, paremman tulokseen tekemiseen firman hyväksi.    
- Onko eroja mistä valmistusmaasta malli tulee jos on se OIKEA ajoneuvo (ostajalle /hankijalle) tai muuten ( pyörä, auto, vaimo y.m ) ??  Mulla on itse eri maailmanosista erilaisia vehkeitä - kaikki toimii hyvin ja
 osa toimii vähän , vähän huonommin. 
 - Tietysti on turhaa ostaa " huonoja malleja" pitkään omistussuhteeseen, voi vaihtaa niin kuin mm kirjoittaa.( Jos ostaa uus malli on vaikea tietää onkos se hyvä malli muutaman vuoden kuluttua. )
 - Guzzin mallistosta kyllä puuttuu muutamia malleja/segmentejä, 
   että kaikki ajajat olisivat
   tyytyväisiä ja tekisivät kauppoja, kun ehkä löytyy tarpeeseen sopivimpia moottoripyörämalleja.
- Toinen asia on jos on OIKEIN Merkki-uskonnollinen- tai kuinka sanotaan, tai ei halua ruuvata muilla m-pyörillä kuin Moto Guzzilla tai esimerkiksi Italialaisilla autoilla.