Säestän TTT:tä. Jos on ikänsä ajettu mineraaleilla niin ei ilman koneremonttia selviä siirtymisestä synteettisiin. Tarkoittaa lähinnä 90-luvun vehkeitä joissa suosituksena saattoi vielä olla mineraaliöljy. Ja sitä vanhempia. Mutta täyden sisäpesun ja tiivisteiden vaihdon jälkeen voi siirtyä synteettisiin. Itse olen ajanut pääasiassa mineraaleilla aina eikä pyörissä ole juuri vuotoja ollut eikä osia rikkoontunut. California 1400 on ensimmäinen pyörä minulla jossa on synteettiset öljyt jatkossakin.
Breva 1100:sen kun ostin niin ennen ensimmäistä käynnistystä siihen laitettiin Valvoline 20W50 ja samalla öljytyypillä se minulta lähti. Muutoin siellä olisi ollut jotain Agip-ainetta.
Aikoinaan kolme kuukautta Italiassa Quotalla työreissussa ja käytin sitten pyörän huollossa kun ei itsellä ollut resursseja niin huoltomies, firmansa omistaja ja ainoa työntekijä, Guzzi-, H-D- ja Ducati-huolto, ei "Sint" Agippia suostunut laittamaan vaan laittoi Quarker Statea joka kohteeseen. Quota Mille oli silloin melkein uusi. Vähän ihmettelin.
Myöhemmin en moista merkkiä Suomesta löytänyt mutta vastaavaa Valvolinea kyllä. Ei ole tarvinnut merkkiä vaihtaa. Tai yleensäkään miettiä. Uuden Californian kanssa pitää vielä miettiä kun tulee öljynvaihtohuolto vastaan.