Noin vakavammin ja yleisellä tasolla, rohkenen lausua käsityksenäni että oikeassa elämässä se menee niin että business -säännöillä on toimittava. Eikös sitä vasta katseltu, että Guzzin maahantuoja on tehnyt viime vuodet yhteen laskien tappiota ja rohkenen epäillä, että jos siellä lasketaan tulot miinus menot Guzzin kohdalta, miinusta näyttää (vaikka tulopuolelle tulee sekä maahantuojan että jälleenmyyjän palkkio). Aikaisempi maahantuoja lienee toiminut osin harrastuspohjalta?
Yksityiselämässä sitten kaikki onnistuu, jos on a) rahaa b) asian harrastusta. Voi kerätä kalustoa ja varaosia sen mukaan, miten kohdat a) ja b) antavat myöten.
Tällaisen pikkumerkin kodalla on mielestäni mahdollista pitää kattavaa varaosavarastoa (normaalin liiketoiminnan sääntöjen puitteissa) vain silloin, kun toiminta on niin laajaa, että palvellaan globaalisti, kuten nyt vaikka stein-dinse. Ei onnistu koskaan Suomessa (tässä taas, harrastus erikseen, kuten lie ollut edellisen maahantuojan kohdalla). Oliko vuosi sitten kun Kaakkois-Suomessakin liike vaan tyynesti lopetettiin, kun toiminta ei ollut kannattavaa (vaikka oli Honda, BMW...). Samalla taholla on muuta merkittävää kulkuvälineiden kauppaa ja liikkeenjohdossa tunnetusti vahvaa osaamista.