Linkin V11:
Vaikuttaisi olevan harrastajalle hyvä pohja, vähän kilometrejä (38.000) ja ihan viimeisiä tehtaalta tulleita V11 malleja - on ihan kestävä käyttöpyörä kun V10/4V mallista kirjoittavat että enemmän unelmien harrastajamoottori (seuraavat tiedot ilmoituksen tekstistä): ei tarvii enää Däs:ille mennä (mielestäni tällä hetkellä „viimeinen parhaista“ Saksan vanhan liiton Guzziviripajoista kun HTMotokin on lopettanut).  On jo Däs:illa laitettu niin että takapyörässä on 95hv ja se on V11 mallille jo paljon (n. 80 asti saa nostettua moottorin sisälle puuttumatta), ainakin jos käyttöpyöräksi…  Bos -vaimentimet (ei enää saatavilla, huippusoundit), Däs -pakoputkisto (maksaa jo yksistään varmaan > 1.000€), kannet venttiileineen duunattu ja optimoitu.  Ensimmäinen ja ainut omistaja.  Optista tavaraa myös paljon, rosterivilkut, peilit, kahvat, carbon osia paljon, li-io akku.  Kuvasta puuttuvat tankista guzzilogot kun oli juuri maalattu (kaaduttu 2010).  Alkuperäinen tavarateline johon laukku, kaikki dokumentaatio ja laskut tallessa…  Ja hinta on pyyntihinta. Mutta epäilyttää että "pork chopsit" sivuilla ja venttiilien kannet eivät ole punaisia? Eikä muuta Nero Corsan optista briljeerausta. Voisiko olla perus LeMans johon on vaihdettu Öhlinsit? Satun tietämään, kun olen siinä mielessä onnekas, että oikeankin olen nähnyt.