Eilen vierähti taas muutama tunti tallilla.
Sytkä säädetty staattisesti. Laitoin molempiin kärkiin 0.4mm välyksen, ja yleismittari kiinni. Vasen puoli irrottikin juuri merkin kohdalla. Oikea puoli puolestaan vauhtipyörältä katsottuna viitisen milliä liian aikaisin. Tunnin ähräämisen ja monen yrityksen jälkeen sain kärkiasetelman siihen kuosiin, että molemmat irroittaa juuri merkin kohdalla. Kyllä kärkien kanssa on mukavaa

Etupyörään asensin uudet, kelluvat jarrulevyt ja pyörä paikoilleen. Ilmeni vaan semmoinen ongelma, että oikealla puolella jarrulevyn kelluvuuden mahdollistavat holkit nappaavat hieman haarukkaan kiinni. Ei kaikki, mutta muutamat niistä, riippuen siitä missä asennossa se holkki sattuu olemaan.
Koitin holkkeja pyöritellä, mutta ei se parantanut asiaa. En kyllä keksi muuta konstia kuin koittaa siirtää rengasta hieman vasemmalle laittamalla shimmi akselin ja olemassaolevan alumiiniholkin väliin. 0.5-1mm riittäisi, mistähän semmoisen vaan keksisi.. Parempi ensin koittaa mitata onko pyörä keskellä haarukkaa. Tilaa ei kyllä paljoa ole siellä vasemmallakaan puolella.
Ohjekirja antaa etupyörän isolle mutterille momentiksi jotain 140Nm+, kuulostaa aika kovalle. En laittanut niin tiukkaan.