Näkyy olevan nämä liittimet SpeedFlow merkkisiä. Luulisi olevan ihan ammattiosia kun rata- ja ralliautoilijat niitä käyttää. Otin vanhat jarruputket mukaan kauppaan, jotta näki oikeat kierteet. Parempi uskoa sitten myyjää mitä osia tarvitsee. Hyllystä löytyi vaihtoehtoja ihan riittämiin. Nämä ovat ns putkimiehenhommia osia löytyy liitoksiin kuin palapelissä. Monta pussia tuli ostettua ja kaikkien pitää tietenkin sopia toisiinsa. Siinä oli myyjän ammattitaito arvossaan.
Nuo kaikki liittimet ja osat ilman letkuja maksoi 96,00 euroa kuitin mukaan kun äsken tarkastin. Tuosta hintatasosta en osaa mitään muuta sanoa kuin, että neuvojen kanssa ihan OK. Ei noita olisi esim. netistä osannut mitenkään minun ammattitaidolla oikein ostaa.
Katkaisun jälkeen siis on tuo letkun päälle tuleva osa ensin "sisään", muuten käy kuten jatkojohdon tekijälle. Valmiin liitoksen jälkeen yksi osa hymyilee pöydällä

Pikku meisselillä painetaan nuo teräspunokset huolellisesti sivuun. Näitä ei saa jäädä missään tapauksessa helmen alle, eikä sormen päihin

Sen jälkeen helmi painetaan paikalleen. Minulla meni pohjaan ihan käsivoimin. Toki pikkusen napautin päähän kuminuijalla ja varmistin asian. Sen jälkeen liitososa paikalleen ja liittimen kiristys. Kiristysohje oli kireään, mutta ei liialla voimalla. Kun liitintä piti käsissä niin lyhyillä kiintoavaimilla sai vääntää kireäksi. Luulen että ei tullut liian tiukkaan, kun nuo omat käsivarret ei ole mitään rautakankia

Tuo umpitulppa takajarrun jakajaan tuli samasta paikasta. Se siis paikoilleen tiivisteen kanssa. Takajarrusylinteristä jakajaan kävi samoin vanha letku. Samoin jakajasta takajarrusylinteriin menevään jarruputkeen. Jarruvalon liittimet kiinni. Näin takajarru odotti jarrunesteitä.