Tein muutamia perusvirheitä "kiireessä" noiden takaiskarien kanssa kun säädin niitä.
Koeajot olisi pitänyt suorittaa samalla tiellä ja samoissa mutkissa sekä pompuissa.
Säädettäessä olisi pitänyt ajaa ensin vaikka 1 asennolla ja sen jälkeen suoraan 4 asennolla, jotta ero olisi tullut selväksi.
Sen jälkeen sitten hienosäätöä siellä päässä säätöä kun tietää kumman pään ominaisuuksia haluaa.
No onhan ainakin hommia myös ensikesäksi
Takaiskareiden jälkeen sitten etuiskarien pariin. Aikaisemmin oli Tunturi TT kommenttia "Oli muuten järkyttävän tiukassa keulaputket, kun muutama vuosi omasta irroittelin ja kasailin. Puukiiloja hahloon ja kaksin käsin kiertoa" Ei ollut minulla takaisin laitto sen helpompaa kunnes muistin ottaa kuumailmapuhaltimen käyttöön ja lämmittää noita kolmioita. Sen jälkeen meni sujuttamalla paikoilleen. Ei ole aina voimasta kiinni nämä metallisovitukset

Etuputkiin Clip Onit paikoilleen, samoin etuvilkut. Sen jälkeen mittaristo pulteilla kiinni. Rupesi etuosa jo näyttämään moottoripyörältä.
Kiillotusta äänimerkinantolaitteille ja kiinnitys. Homma eteni vauhdikkaasti tässä vaiheessa.