Huomannut tuota samaa ( mm. Lario ja SP), että kun oikein kuuma niin kytkin ei oikein irroita. Sama lääke kuin Motomatilla: kytkinvaijerin pikaruuvi säätöpyörästä säätöä ja sen jälkeen taas homma toiminut.
Nyt oli sitten riittävästi asioita purettuna, jotta näki mitä tarvitaan ja pääsi tekemään isompaa tilausta uusista osista.
Stein-Dincellehän (
https://www.stein-dinse.biz/index.php?language=sc ) se tuli tehtyä Herr Larsenille. Kyselin ensin muutamia asioita varmistaakseni että olin ymmärtänyt nettisivut oikein. Niinhän se oli että Z- loppuiset on tarvikeosia ja ilman ns. originelleja.
Esim. laakereissa oli pieni hintaero, joten otin varmuudeksi tuon hieman kalliimman joten SKF pakettejahan sieltä tuli. Ensin mietin niiden ostamista vaikka Motonetistä, mutta tässä ne tuli samalla kertaa.
Siellä taitaa olla tällä hetkelläkin halvimmat osat noihin vanhoihin Guzzeihin. Lisäksi ainakin omissa tapauksissa palvelu ollut hyvää ja sähköposteihin on vastattu.
Kalleimpia osia olivat tiiviste ja O-rengas paketti, kytkinlevypaketti, ristikkonivel+ laakeri, muut osat olikin sitten alle 20 euron kamaa.
Päätin siis samalla kun vaihteisto irti vaihtaa uuden kytkinpaketin, koska ei tuo kuitenkaan ollut ihan mahdoton kustannus tässä vaiheessa.
Jääpähän sitten seuraavalle omistajalle käytetty paketti varaosiksi 2080-luvulla
Kyllä piti jättää monta kaljailtaa väliin, mutta näillä sitten piti päästä kasaushommiin
