No niin nyt löytyi aihe joka kivasti keskustelua ja kommentointia saa aikaiseksi. Hyvä niin

No itse päädyin oheisissa kuvissa oleviin koneistuksiin.
Painon maksimipudotus ei ollut tavoitteena vaan kohtuullinen pudotus niin työstämällä että vauhtipyörään ulkokehälle jäi
nuo aikaisemmin olleet "kaiverrukset" nuoli, D, S ja ajoitusmerkit. Näin venttiilien säätö yms. omat huoltotoimet
sujuu entisellä rutiinilla. Samalla tietysti jäi tuota materiaalia ainakin omasta mielestä ihan riittävästi noihin osiin jotta voi edelleen turvallisesti
pyörän satulassa istua....
Koneistuskuvasta voitte sitten asiantuntijat materiaalimäärityksiä tehdä lastusta

Käytiin koneistajan kanssa noita netti kuvia yhdessä läpi ja näihin sitten päädyttiin.
Koneistamo tuttu ja turvallinen Guzzi miehen Takmill Nurmijärvellä.
Tapsalla on ollut ja on edelleenkin omia Guzzeja joten tuttuja pyöriä hänelle

Näistähän jää hyvät työstökuvat seuraaville halukkaille, joten yhteyttä näissä hommissa vaan sinne.
http://www.takmill.com/galleria.php
Siellä se aikanaan Larionkin vauhtipyörä on keventynyt ja joku Sportin 1100 myös saanut "billet" osaa.
Katsokaa galleriasta lisää
Palataan noihin vaakalukemiin ja muihin kommentteihin sitten seuraavassa osassa
