Yhdistelmähän näyttäisi toimivan nyt ilman ohjausvaimennintakin, ainakin normaaliajossa.
Miten on jos sillä ajaa kaarteessa routapattiin? Kannattanee vähäsen tunnustella sitäkin.
Olen noita ohjausvaimentimia nähnyt kiinnitettynä tuohon tapaan, mutta viistosti kohti
vaunun keulaa. Mikä taika siinä on? Ovatko nekin saman laisia kömpelöitä ajettavia?
Tosin ne vaimentimet ovat mielestäni olleet Kuplasta, eli "löysempiä" ehkä.
Mitä siihen keulan säätämiseen tulee, kyllä samat jutut pätee radalla ja tiellä.
Teillä ajaessa ei vain aina huomaa, kuinka mettässä jousituksen säädöt ovat.
Jos jousien kaveriksi pitää laittaa kovasti holkkia, kannattaisiko harkita sopivampien jousien
vaihtoa? Ehkäpä tämäkin yhdistelmä hyötyisi jäykemmistä etujousista.
Ainakin jos ei halua rakentaa koko etupäätä uusiksi. Samalla vaimennustakin
todennäköisesti tarvittaisiin lisää, tai ainakin uudenveroiset vaimentimet.
Ja sitten jousituksen hienosäädöt öljymäärällä kun keula on ilmatiivis.

Säätö "millikerrallaan" metrimitan kanssa, matematiikkaakin voi tarvita.
Ei niin että kaadanpa tästä nyt desin lisää, asiaa tutkimatta.
Sillä saa paikat riki, jousituksen pohjaamaan ja haverikin voi käydä.
Näissähän käy sitten niinkin, että sinne teleskoopin ilmatilaan kehittyy ajan kanssa
alipaine tai ylipaine mikä täytyisi välillä nollata.