Heh,tätä ketjua on ollu hauska seurata,melkoista hifistelyä. Itellä oli velorexi californian kyljessä vuosien ajan, olin siihen ihan tyytyväinen aikani, teinhän sillä melkoisesti reissua yksin vankkuri täynnä kaikenlaista retkivarustusta ym, samoin rakas puolisoni ja koiramme teki siinä matkustaen rallireissuja turhia valittamatta.
Suurin ongelma oli mielestäni vaunun keveys yksin ajaessa ilman lastia vaunussa, vaikka olihan siellä ratakiskon pätkä ja lyijypainot ja lisäksi sinne siirretty akku.
Keula oli ihan orkkis stonen keula ilman mitään säätöjä tai ohjausiskareita enkä kokenut siinä olevan mitään ongelmaa toimivuuden suhteen, enkä kaivannutkaan siihen mitään ihmeellisyyksiä,
Olihan se kieltämättä raskas kääntää vasemmalle, oikealle mentiin niin kevyesti että pelotti.
Nyt joku sanoo että "kun et tiennyt paremmasta", en tiennytkään enkä kaivannutkaan. 
Nyt on siis minulla Velorex 562 Jackalin kyljessä.
Alkuperäinen vaunun iskari lensi kaaressa roskiin, oli liian hento.
Alkuperäinen vaunun pyörän akseli lensi sinne iskarin viereen, oli vain 15mm paksu eli naurettavan hento. Nyt on 20 milliä paksuutta ja vaunun pyörään kairattu isompaa reikää ja uudet, sopivat laakerit.
Muutama viikko takaperin kävin ostamassa volkkaritarvikkeita myyvästä liikkeestä ohjausiskarin, jota en ole vielä ehtinyt laittaa paikalleen, mutta hiljaa hyvä tulee. En ajatellut laittaa sitä kiinni jousittamattomaan massaan vaan oikeaan etuteleskooppiin, juuri alakolmion alle tai ylle.
Takana on vakiovanne, jossa nyt Heidenau K60 rengas. On laakea ja pitäisi olla erinomaisen kestävä.
Perän sisukset pantiin vaihtoon ja nyt on vaunuvälitykset, noin neljänneksen tiheämpi kuin vakio Jackalin välitys. On hieman häiritsevän tiheä: Nykyinen viitonen vastaa vanhaa kolmosta noin suunnilleen. Kiva on taajamassa ja pienillä teillä, vaan isot tiet on kierrokset turhan korkealla.
Kulkee suoraan eikä kiemurtele, kolme päälläkin on ajettu jopa Espoosta Lohjalle ja takaisin. Kaksi ja yksi päällä kotimaan matkoja ja yksi päällä ihan ulkomailla asti.