Enpä tiedä vaikka olisikin.
Hankaluutta asiassa saattaa tuottaa se että ko pyörässä on erilaisia ajomoodeja ja PowerCommanderin "säädöt" tulevat kokonaisuuden "päälle" ja siten jokaiseen moodiin vaikuttavaksi. Jos yhteen moodiin sopiikiin niin toinen voi siitä kärsiä. Toki silloin, jos ajaa vain yhdellä asetuksella aina, voi näinkin menetellä.
Epäilen että mitään valmista PC-säätöä on valmiina 1400:seen vaan laitteen asennuksen jälkeen aloitetaan penkittäminen ja säädetään sen mukaan "parhaat tehot" tai muuta haluttua.
Ahkera säätäjä pystyy myös ajamalla eli ns- "persdynolla" saamaan haluamiaan tuloksia tai ainakin sellaisia kun sattuu tulemaan.
Itse odottelisin hetkeä kun GuzziDiag "säätäjät ja kehittäjät" ovat saaneet IAW7SM-ECUn salat riittävästi purettua ja sen jälkeen voi säätää yhtä moottorinohjausmoodia halutuksi. Tai vaikka kahta.
Yleensä moottorinohjauksen tiedostojen purkamisen jälkeen alkaa melko pikaisesti ilmenemään erilaisia "karttoja" eli moottorinohjaustiedostoja harrastajien toimesta tiettyihin kokoonpanoihin. Useinhan säädön tarvetta aiheuttaa esimerkiksi äänenvaimentajien vaihto.
Henkilökohtaisesti olen ymmärtänyt että varsinaista vaimanpuutetta 1400:ssa ei ole mutta suurehkoa polttoaineenkulutusta on valiteltu useammalta taholta. Senkin asian hoitamiseen odottelisin GD:n kehitystä tälle moottorinohjaukselle.
Cali1400:sen moottorinohjaus on huomattavasti monimutkaisempi kokonaisuus kuin missään Guzzissa ennen: moottorinohjaus on kytköksissä myös jarrujärjestelmän kautta (luistonesto) ja eri moodeissa erilailla. Se saattaa aiheuttaa haasteita säädettävyyteen. Mutta todennäköistä ja helpointa on puuttua vain yhden moodin muokkaukseen (Veloce + luistonesto kytketty pois.)
Nimimerkki Camn seuraa saksalaiskeskusteluryhmiä ja joitakin englanninkielisiäkin. Sieltä tihkunee hiljalleen tietoa missä asian suhteen mennään. Itse käyn epäsäännöllisen säännöllisesti katsomassa mitä "tekniikkaa" on tullut tarjolle:
http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/