Mullon erikseen ketterä mopo tallissa jos siltä tuntuu. Itse asiassa isossa pyörässä on oma fiiliksensä. Indian Roadmaster olisi mielenkiintoinen. Sain ottaa taannoin kylmät tyypit. Hyvät kiksit jo siitä.
C14 menee tiellä suoraan kuin juna ja kaarteissa tietää kaartavansa. Ei silti pakota hartioita. Ohjaustanko on saman levyinen kuin kaatumaraudat nyt kun päihin sorvailin 40 mm pitkät tankopainot sen lisäksi että lämpökahvat ovat 20 mm pidemmät kuin alkuperäiset. Nyt sopii isommatkin tumput kahvoille. Että vääntömomenttia on ohjaukseen. Tosin lisäpitkät ja sumuvalopari on varsin kapealla.
Tosin kuvista poiketen sumuvaloille tulee samanlaiset Bilteman kromikopat kuin on lisäpitkilläkin:
http://www.motomatti.fi/2016/11/california-1400-lisavalotelineen_28.htmlKreikkaan ei ole suunnitteilla matkaa. Eikä Alpeille. Mutta amerikkalaisella isolla tiellä olisi hienoa paahtaa pitkää suoraa.
Mutta toistaiseksi on tyydyttävä pohjoismaisiin baanoihin. Liki pihasta lähtee moottoritiet kolmeen suuntaan niin pääsee kätevästi taipaleelle. Matka etenee tarvittaessa nopeammin kuin ns. kyykkypyörällä. Sama juttu oli myös Quotan suhteen. Toiset pitävät taukoja, yksi ajaa vaan. Kesäreissu olisi tarkoitus tehdä Baltiaan. Tuttuja siellä niin majoitusasiat ovat kunnossa.