Tarkkaan tuotteistettu, moottoria myöten. Noin kaupallisessa mielessä - ei hassumpaa.
Rohkeaa esitellä uusi moottori, joka on 2V työntötankokone
.
Ilmeisen pitkälle hiottu Piaggion täsmäisku HD 883 markkinaan - Bobber nimeä myöden. Jopa sama värivalikoima ym.
USAssa huomioarvo, äänet ja hienot yksityiskohdat ratkaisee ja tekniikan yksinkertaisuus on vain plussaa.
Guzzi on selvästi tehty niin, että lehtien parivertailussa varmistuu paremmuus kaikilla osa-alueilla.
Euroopassa uutuus on varmaan monille pettymys, kun tehoa ja temperamenttia puuttuu.
Joka tapauksessa ennen oli paremmin.
Niinpä, urheilupyörän statuksen sai jo 70 heposella.
Sisäänajetun Bellagion houkutus kasvoi taas

Prosenteissa ehkä noin 120

V7 uutuus Stornello löytyy sekin nyt täältä ->
Guzzi EICMA 2015EDIT: Lisäys. Stornelloa tulossa vain rajoitettu 1000 kpl erä.